توضیح درباره بیلبورد‌های اروتیک در تهران توضیح درباره بیلبورد‌های اروتیک در تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح درباره بیلبورد‌های اروتیک در تهران

توضیح درباره بیلبورد‌های اروتیک در تهران

برترین‌ها: شهرداری تهران ضمن تکذیب نصب تبلیغات غیراخلاقی در بیلبورد‌های شهری پایتخت در این رابطه توضیحاتی ارائه کرد.

روز گذشته روزنامه‌ی جمهوری اسلامی، در صفحه‌ی گزارش خود چند نمونه از تصاویر تبلیغات شهری در تهران را منتشر کرد و آن‌ها را «تبلیغات غیراخلاقی» خواند.

در ادامه این روزنامه شهرداری را مورد پرسش قرار داده است که چرا این «تبلیغات سخیف» و «اغواگر» با چنین فونتی باید منتشر شود؟ و چرا شهرداری و وزارت ارشاد نظارتی بر آن‌ها ندارند.

توضیح درباره بلیبوردهای ایترویک در تهران

پس از انتشار این خبر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری تهران درباره تبلیغات غیراخلاقی در بیلبورد‌های شهری توضیحاتی ارائه کرد.

در توضیحات شهرداری تهران آمده است: تبلیغات منتشر شده از سوی روزنامه جمهوری اسلامی متعلق به تهران نیست. لذا شهرداری تهران و سازمان زیباسازی به عنوان متوالی اصلی بلیبوردهای شهری در این خصوص ملزم به پاسخگویی نیستند. پیش از این نیز بارها تبلیغات و بلیبوردهایی که متعلق به تهران نبوده به پایتخت نسبت داده شده است، از این روز از مطبوعات و بخصوص فضای مجازی خواهشمندیم پیش از انتشار هرگونه عکس درخصوص بیلبوردها از روابط عمومی سازمان زیباسازی اطلاعات لازم را کسب کنند.

همچنین احسان الله حجتی، مدیر کل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تصاویری که از آگهی‌های تبلیغاتی با محتوای نامناسب و ضداخلاقی در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: ضمن بررسی کارشناسی تصاویر مذکور با گروهی از کارشناسان و متخصصان، با برخی از اسامی مندرج در آگهی‌ها به عنوان آگهی‌دهنده تماس گرفتیم که مشخص شد چنین مواردی اصلا وجود نداشته است.

وی افزود: البته نمی‌خواهم بگویم جعل است بلکه می‌گویم این تصاویر دستکاری شده است. گاهی کاربران فضای مجازی چنین شیطنت‌هایی می‌کنند که البته بی پاسخ نمی‌ماند و علاوه بر پیگیری‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها و یا شرکت‌هایی که از نامشان در این فضاسازی، سوء استفاده شده، اعلام کردند موضوع را از مجاری حقوقی پیگیری خواهند کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پنجره بسته و آخرین گل سعادتمند برای استقلال!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *