توضیح شبکه سه درباره حواشی اخیر «برنده باش» توضیح شبکه سه درباره حواشی اخیر «برنده باش» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / توضیح شبکه سه درباره حواشی اخیر «برنده باش»

توضیح شبکه سه درباره حواشی اخیر «برنده باش»

خبرگزاری صبا: مدتی است که شبکه سوم سیما در تدارک اجرای برنامه ای متفاوت به نام «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی هاشم رضایت است.

گفته شده است، «برنده باش» یک مسابقه تلویزیونی است که قرار است سرانه مطالعه را در سطح جامعه افزایش دهد، اما به نظر می رسد هنوز به پخش نرسید دچار حاشیه شده است.

چندی پیش خبری با این محتوا در برخی از رسانه‌ها منتشر شد‌:

«بالاترین دستمزد تاریخ تلویزیون برای محمدرضا گلزار با بخت‌آزمایی آنلاین؟! مسابقه‌ «برنده باش» پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد؛ مدلی که در یک چارچوب خوش آب‌رنگ قرار داده شده اما در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید».

ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه سیما در خصوص جزئیات این مسابقه گفت: شرکت در این مسابقه همانطور که از ابتدا هم گفته شده رایگان است. بسته های مسابقه هم به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در اپلیکشین مربوطه قرار دارد.

وی ادامه داد: پاسخ به سوالات این مسابقه زمان مشخصی دارد. اگر کسی در آن تایم نتواند به سوالات پاسخ دهد یا اگر کسی سری اول نتواند امتیازات لازم را به دست آورد برای شرکت مجدد و افزایش امتیاز با تصمیم شخصی، برای شرکت مجدد می‌تواند بسته‌ها را خریداری کند، اما در گام اول تمام سوالات رایگان است.

گفتنی است؛ مسابقه «برنده باش» با اجرای محمدرضا گلزار و تهیه کنندگی حمید رحیمی و هاشم رضایت به زودی برای پخش از شبکه سه به پخش می رسد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  لاکچری بازی فرهاد مجیدی سوژه شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *