تیتر‌های عجیب عربستانی‌ها علیه ایران و ذوب‌آهن تیتر‌های عجیب عربستانی‌ها علیه ایران و ذوب‌آهن | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تیتر‌های عجیب عربستانی‌ها علیه ایران و ذوب‌آهن

تیتر‌های عجیب عربستانی‌ها علیه ایران و ذوب‌آهن

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال ذوب آهن ایران شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل الاتحاد عربستان شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت.

این پیروزی بازتاب گسترده ای در روزنامه ها و رسانه های عربستانی داشته است بخصوص اینکه الاتحاد به همراه النصر به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و حداقل صعود یک نماینده دیگر عربستان به این مرحله (الاهلی یا الهلال) هم قطعی است.

سایت «اخبار ۲۴» در این خصوص نوشت: «الاتحاد با برد هیجان انگیز مقابل اصفهان ایران (ذوب آهن) به مرحله یک چهارم نهایی رسید». این روزنامه ضمن انعکاس گزارش بازی، گل دوم الاتحاد را هدیه محمدباقر صادقی و مدافع ذوب آهن دانست.

تیتر عجیب روزنامه سعودی بعد از حذف ذوب‌آهن

روزنامه «المدینه» عربستان تیتر تندتری را برای این بازی انتخاب کرد و نوشت: «در قطر … سعودی تیم ایرانی را با خاک یکسان کرد».

تیتر عجیب روزنامه سعودی بعد از حذف ذوب‌آهنهمچنین روزنامه «الریاضیه» نوشت: «ببر آسیا (لقب تیم الاتحاد) تیم ایرانی را درید».

تیتر عجیب روزنامه سعودی بعد از حذف ذوب‌آهنروزنامه عکاظ هم تیتر توهین آمیز «الاتحاد تیغی در گلوی تهران» را برای این بازی انتخاب و گزارشی سیاسی از تقابل دو تیم منتشر کرده است!

تیتر عجیب روزنامه سعودی بعد از حذف ذوب‌آهن

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  حسن یزدانی انتقام المپیک را از تیلور گرفت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *