جریان‌ مشکوکی که خواستار اعدام جهرمی شد جریان‌ مشکوکی که خواستار اعدام جهرمی شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جریان‌ مشکوکی که خواستار اعدام جهرمی شد

جریان‌ مشکوکی که خواستار اعدام جهرمی شد

برترین‌ها: در روزهای اخیر جنگ میان صدا و سیما و وزارت ارتباطات علنی‌تر از همیشه شده. وزارت ارتباطات با تاکید بر آزادسازی فرکانس‌های مخابراتی قصد باز کردن فضای اینترنت را دارد و جام‌جم همیشه نشان داده که اینترنت را به چشم دشمن می‌بیند.

در روزهای گذشته آذری‌جهرمی و تیمش انگشت بر آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ گذاشته‌اند و فشار افکار عمومی را با خود همراه کرده‌اند. از طرف دیگر مدیران سازمان صدا و سیما تلاش می‌کنند تا توپ را به زمین حریف برگردانند، از توضیح دلایل مقاومت‌ برای آزادسازی فرکانس‌ها طفره بروند و فضای مخابراتی را آزاد نکنند.

تصمیمی که ظاهرا بخشی از حل مشکل سرعت اینترنت به آن وابسته است و انحصارگرایی سیما مانع از حل آن است. اما در ساعات اخیر کلیپ‌ تازه‌ای در کانال‌های پرمخاطب و پولی منتشر شده است. ویدئویی که سازندگان آن تلویحاً خواستار اعدام آذری جهرمی می‌شوند.

این که کدام جریان‌های پشت پرده به کمک صدا و سیما آمده‌اند و این که تهدید و فشار بر آذری جهرمی او را چقدر عقب می‌راند و پروژه گسترش و سرعت دادن به اینترنت را تا کی متوقف خواهد کرد، سوالی است که برای پاسخ نیاز به زمان دارد. البته شواهد نشان داده صدا و سیما از مصونیتی آهنین برخوردار است و بعید است مورد بازخواست قانونی قرار بگیرد.

جریان‌های مشکوکی که خواستار اعدام جهرمی شدند

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  نخست‌وزیر کانادا: هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *