جزئیات جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس جزئیات جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس

جزئیات جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس

خبرگزاری ایسنا: باشگاه پرسپولیس موافقت کرده در ازای پرداخت ۴۲ درصد از قرارداد آرمان رمضانی، قرارداد دو طرف فسخ شود.

آرمان رمضانی که به درخواست یحیی گل‌محمدی از سایپا به پرسپولیس آمد، پس‌ از عملکرد ضعیف در نیم فصل گذشته، از جمع سرخ‌پوشان جدا شد و پیراهن استقلال را بر تن کرد اما باشگاه پرسپولیس عملا بابت جدایی و رضایت‌نامه این بازیکن پولی دریافت نکرد.

رمضانی با پرسپولیس قراردادی دو ساله منعقد کرده بود که برای سال اول رقم پایه قراردادش (منهای آپشن‌ها) ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود و برای سال دوم هم باید ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کرد. در واقع مبلغ پایه قرارداد او برای دو سال، ۷ میلیارد تومان بود.

جزئیات جدایی آرمان رمضانی از پرسپولیس

بعد از عملکرد بسیار ضعیف این بازیکن در پرسپولیس، باشگاه تصمیم به فسخ قراردادش گرفت و در نهایت توافق شد باشگاه بابت نیم فصل حضور رمضانی در پرسپولیس، ۴۲ درصد قرارداش سال اولش را بپردازد و رضایت‌نامه‌اش را صادر کند. از آن‌جایی که او تا به حال ۳۰ درصد از قرارداد سال اولش را دریافت کرده، پرسپولیسی‌ها به او قول دادند باقیمانده طلبش را تا رسیدن به ۴۲ درصد در روزهای آینده پرداخت کنند. این یعنی مهاجمی که از روی نیمکت بازی‌ها را تماشا می‌کرد و گاهی با حضور در زمین فرصت مسلم گلزنی از دست می‌داد، برای ۶ ماه، یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از پرسپولیس دستمزد دریافت کرده است.

نکته عجیب ماجرا این‌جاست که معمولا باشگاه‌ها برای صدور رضایت‌نامه بازیکنان خود طلب پول می‌کنند اما رمضانی بدون پرداخت پول از پرسپولیس جدا شده و به رقیب همشهری یعنی استقلال پیوسته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  با این تصمیم، آینده ایران روی هوا می‌رود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *