جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

ایرنا: لیگ قهرمانان اروپا با برتری پاری‌سن‌ژرمن نبرد حساس با منچسترسیتی، شکست ناباورانه رئال‌مادرید مقابل حریفی از مولداوی و گلزنی «مهدی طارمی» به لیورپول ادامه یافت.

جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب در ادامه هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۶ دیدار برگزار شد و با نتایج جالب توجهی به پایان رسید.

در حساسترین دیدار و از گروه نخست، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در ورزشگاه «پارک‌دوپرنس» میزبان منچسترسیتی انگلیس بود تا ۲ تیم متمول و پرستاره اروپا به مصاف هم بروند. این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر پاریسی‌ها همراه شد.

جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

در دقیقه هفتم همکاری «لیونل مسی» و «امباپه» موجب شد خط دفاعی سیتی بهم ریخته و «گانا گوئیه» هافبک سنگالی میزبان از فرصت استفاده کرد و با ضربه‌ای مهار نشدنی، توپ را به تور دروازه میهمان دوخت.

در دقیقه ۲۵ سیتی حمله خطرناکی داشت که به طرز عجیبی ضربات بازیکنان میهمان، ۲ مرتبه متوالی به تیرک دروازه پاریسی‌ها برخورد کرد. در ادامه نیز تیم تحت هدایت «پپ گواردیولا» شرایط بهتری در ایجاد موقعیت داشت اما فرصت‌ها از دست رفت.

در دقیقه ۷۴ «لیونل مسی» پس از همکاری با «امباپه» با شوتی سرضرب و تماشایی دومین گل میزبان را ثبت کرد تا تیمش به بُردی ارزشمند برسد. این نخستین گل مسی در پاری‌سن‌ژرمن بود.

در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر میزبان همراه شد تا پاریسی‌ها چهار امتیازی شوند و سیتی هم در امتیاز سه باقی ماند.

از گروه B، پورتوی پرتغالی که «مهدی طارمی» همچون همیشه در ترکیب داشت از تیم پرافتخار لیورپول پذیرایی کرد و با عملکرد بسیار ضعیف دروازه‌بان و خط دفاعی خود، متحمل شکست پنج بر یک شد.

حتما بخوانید:  واکنش کشورهای مختلف به رونمایی از معامله قرن

جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

برای لیورپول، «محمد صلاح» و «فیرمینو» هر کدام ۲ گل و «سادیو مانه» گلزنی کردند تا این تیم ۶ امتیازی شود و پورتو هم در امتیاز یک باقی ماند.

تک گل پورتو در دقیقه ۷۵ با ضربه سر تماشایی «مهدی طارمی» ستاره ایرانی ثبت شد. طارمی در فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر تیم‌های بزرگی چون یوونتوس و چلسی گلزنی کرده بود.

از همین گروه و در دیداری مهم، آث‌میلان ایتالیا در ورزشگاه «سن‌سیرو» میزبان اتلتیکومادرید از اسپانیا بود که اتلتیکو با پنالتی دقیقه ۹۷ «لوییس سوارز» به پیروزی دو بر یک رسید.

جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

ابتدا «رافائل لیائو» برای میلان در دقیقه ۲۶ گلزنی کرد اما دقایقی پس از آن «فرانک کسیه» هافبک میلان خراج شد و همین مساله کار روسونری را دشوار کرد.

در نیمه دوم شاگردان «دیگو سیمئونه» در تیم اتلتیکو حملات زیادی را طراحی کردند و «آنتوان گریژمان» موفق به زدن گل مساوی شد.

در دقیقه ۹۷ اتلتیکو به پنالتی رسید و سوارز گل دوم را ثبت کرد تا تیمش به یک برتری مهم رسیده و چهار امتیازی شود و میلان هم بدون امتیاز ماند.

از گروه D، رئال‌مادرید پرافتخارترین تیم این مسابقات در ورزشگاه «سانتیاگو برنابئو» میزبان شریف از مولداوی بود و در حالیکه همگان انتظار برتری قاطع کهکشانی‌ها را داشتند این بازی با برتری شگفت‌انگیز و دو بر یک میهمان همراه شد.

جشن پاریسی‌ها در شب فاجعه رئال و پورتو

«یاکشیبوف» در دقیقه ۲۵ و «تیل» در دقیقه ۹۰ برای شریف گلزنی کردند و «کریم بنزما» تنها گل میزبان را از روی نقطه پنالتی به نام خود نوشت.

شریف با این پیروزی، ۶ امتیازی شد تا با تکمیل شگفتی سازی خود با ۶ امتیاز صدرنشین باشد و رئال هم در امتیاز ۳ باقی ماند.

حتما بخوانید:  صندوق توسعه ملی به داد بورس رسید

نتایج دیدارها بدین شرح است:

گروه A

پاری‌سن‌ژرمن (فرانسه) ۲ –  منچسترسیتی(انگلیس) صفر

لایپزیگ (آلمان) یک –  کلوب‌بروژ (بلژیک) ۲

گروه B

آث‌میلان (ایتالیا) یک –  اتلتیکومادرید(اسپانیا) ۲

پورتو (پرتغال) پنج –  لیورپول (انگلیس) ۵

گروه C

دورتموند (آلمان) یک –  اسپورتینگ (پرتغال) صفر

پیش از این در همین گروه، آژاکس هلند با ۲ گل بشیکتاس ترکیه را شکست داد و ۶ امتیازی شد.

گروه D

رئال‌مادرید (اسپانیا) یک –  شریف (مولداوی) ۲

پیش از این در همین گروه، شاختار از اوکراین و اینتر ایتالیا به تساوی بدون گل بسنده کرده و هر دو تیم به امتیاز یک رسیدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *