جنجال داوری در دیدار ذوب‌آهن – ماشین‌سازی جنجال داوری در دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جنجال داوری در دیدار ذوب‌آهن – ماشین‌سازی

جنجال داوری در دیدار ذوب‌آهن – ماشین‌سازی

سایت رسمی فدراسیون فوتبال: در حالیکه دقایقی کوتاه از پایان بازی ذوب آهن – ماشین گذشته است ، با اعلام صفیری، رییس کمیته داوران این نشست به دستور دبیرکل فدراسیون و به جهت بررسی حوادث داوری و آنالیز قضاوت تیم داوری دیدار پنجشنبه شب ذوب آهن و ماشین سازی برپا خواهد شد.

نتایج این نشست به صورت شفاف به استحضار افکار عمومی خواهد رسید.

این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود ماشین سازی خاتمه یافت.

کارشناسی داوری دیدار جنجالی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی

نوید مظفری کارشناس داوری در گفت‌گو با ایسنا، در خصوص قضاوت ترابیان در دیدار ماشین‌سازی و ذوب‌آهن گفت: داور ۲ اشتباه تاثیرگذار در این دیدار داشت و سایر تصمیم‌های وی درست بود. هر ۳ پنالتی گرفته شده صحیح بود و داور به درستی آن‌ها را پنالتی اعلام کرد. در صحنه گل اول ذوب‌آهن که آن را مردود اعلام کرد، اشتباه اصلی توسط کمک داور رخ داد و حدادی‌فر در آفساید نبود.

وی ادادمه داد: گل تساوی ذوب‌آهن در دقایق پایانی نیز درست بود و توپ به دست بازیکن ذوب‌آهن نخورد اما باز هم کمک داور که دید بهتری نسبت به داور داشت، اشتباه کرد. هم اخراج عزیز معبودی و هم حدادی‌فر به دلیل اعتراض درست بود و تنها اشتباه‌های داور همان ۲ گل بود.

افاضلی: بازی را به خوبی کنترل کردیم/ داور نشان داد شجاع است

به نقل از فارس؛ هومن افاضلی، سرمربی ماشین سازی بعد از دیدار ذوب‌آهن و ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی سختی بود، تیم ما حدود ۷ ماه بود نبرده بود؛ زمان کوتاهی با بازیکنان بودم و کار فنی کوچکی با آن‌ها انجام دادیم اما در زمین خیلی خوب پیاده کردند.

حتما بخوانید:  پورناظری: آلبوم استاد شجریان منتشر خواهد شد

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی افزود: شرایط بازیکنان از نظر انگیزشی تغییر کرد و امروز با تمام وجود بازی کردند و این خیلی مهم است که بازیکن باانرژی بازی کند، تمام ۹۰ دقیقه را با تمرکز بازی کردند.

جنجال داوری در دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی

وی در ادامه تصریح کرد: چه در زمان حمله و چه در زمان دفاع سازمان خوبی داشتیم و شرایط بازی خوب بود، در دقایق پایانی ذوب‌آهن فشار آورد، صاحب توپ نبودیم اما خوب بازی را کنترل کردیم و فضای زیادی به ذوب‌آهن ندادیم.

افاضلی خاطرنشان کرد: چند توپ خوب به محوطه جریمه آوردند اما موقعیت ایجاد نکردند که نشان از تمرکز بالای بازیکنان ما بود؛ در مجموع از بازیکنان راضی هستم البته تیم ما خیلی کار دارد و برای شروع بازیکنان فوق‌العاده کار کردند.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد داوری گفت: با داور همیشه اختلاف نظر وجود دارد، ۳ پنالتی گرفت و ۲ بازیکن را اخراج کرد که نشان داد شجاعت دارد اما این‌که درست بود یا اشتباه باید فیلم بازی دیده شود؛ همه افرادی که درگیر بازی هستند، احساسی هستند و در فوتبال احساسات زیادی دخیل است و به همین دلیل باید صبر کرد.

وی در پایان در مورد اصفهان بیان داشت: در اصفهان همه‌چیز فوق‌العاده است، امکانات و زمین بازی خوب است و شهر زیبایی است.

استکی: داور نتوانست بازی را کنترل کند/ باید برای مسائل دیگری جز فوتبال نظر داد و تلاش کرد

حسن استکی، مربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی اظهار داشت: تا جایی که فوتبال دیدیم، بازی جوانمردانه و قوی ای بود اما از زمانی که بازی به وقت کشی کشید، داور نتوانست آن را کنترل کند و کاری انجام بدهد. در صحنه گل دارکو، توپ صد در صد به شکم وی برخورد کرد. من از روی نیمکت نظر نمی دهم بلکه فیلم آن گل را دیدم.

حتما بخوانید:  تصاویرِ واکسیناسیون بیماران روانی مزمن در مشهد

وی افزود: در آن صحنه کمک داور کاری انجام نداد اما در نیمه اول همین کمک داور در شلوغی محوطه جریمه ذوب آهن می گوید بازیکن ما پیراهن بازیکن حریف را کشید و صحنه پنالتی است. اینگونه که نمی شود.

جنجال داوری در دیدار ذوب‌آهن - ماشین‌سازی

مربی تیم ذوب آهن ادامه داد: الان دیدارها حساس است و باید داور باتجربه را انتخاب کنند. هفته گذشته اشکان خورشیدی بازی بسیار مشکل ما با شاهین را قضاوت کرد اما یک نفر به وی معترض نشد زیرا باتجربه است. اکنون فقط فوتبال نیست بلکه باید درباره مسائل دیگری بیرون از زمین نظر داد و برای آن تلاش کرد. دیگر این مسائل از کارفنی خارج شده است.

خلاصه بازی ذوب آهن- ماشین سازی:

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *