جهانگیری: امنیت عربستان را هم ایران حفظ می‌کند جهانگیری: امنیت عربستان را هم ایران حفظ می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جهانگیری: امنیت عربستان را هم ایران حفظ می‌کند

جهانگیری: امنیت عربستان را هم ایران حفظ می‌کند

انتخاب: معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه ایران ۲ روز خودش را از خلیج فارس کنار کشید حالا می گویند ایران بوده که کشتی ها را زد گفت: ایران تا الان بود و حفاظت امنیت کرده و کسی جرات نمی کرد در خلیج فارس و دریای عمان یا آب های بین المللی دست به چنین کارهایی بزند.

جهانگیری: امنیت عربستان را هم ایران حفظ می‌کند

اسحاق جهانگیری:

شرایط امروز کشور، شرایط خاصی است، به گونه‌ای هیچ مقعطی از تاریخ نقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته به حساسیت این شرایط نبوده است.

امروز دشمن ما طور دیگری خودش را نشان داده است و به یک نوعی کلاه گذاری کرده و حیله به خرج داده است چرا که آمده نشسته با ما مذاکره کرده که طی آن توافق کردیم و قرارداد بستیم و آن طرف قرارداد هم ۶ قدرت بزرگ دنیا بودند، بعد از توافق، ایران به تعهداتش عمل کرده و آژانش انرژی اتمی هم تا کنون در هر ۱۴ مرتبه گزارش، اجرای تعهدات ایران را تأیید کرده است.

اگر در یک توافق، یک طرف همه تعهدات را انجام دهد ولی طرف دیگر نارو بزند، چه اسمی روی موضوع می‌توان گذاشت.

آمریکایی‌ها باروشان شده وقتی می‌خواهند کسی را بترسانند می‌گویند ناو فلان که صدتا هواپیما روی آن است و یا هواپیماهای ما به سمت خلیج فارس حرکت کرد؛ آمریکایی ها به زعم خود می‌خواهند بترسانند ولی وقتی می‌بینند یک کشور نگران نشد و عکس العمل غیر متعارفی نشان نداد، اعلام می‌کنند که بیایید مذاکره کنیم، حرف ما این است ما با آمریکا چه مذاکره‌ای باید بکنیم، حداکثر اگر مذاکره کنیم دوباره یک قرارداد می‌شود، از کجا معلوم آن قرارداد را دوباره به هم نزنند.

حتما بخوانید:  وضعیت اسفناک کارون در فاصله کمتر از یک سال

ایران ۲ روز خودش را از خلیج فارس کنار کشید حالا می گویند ایران بوده که کشتی ها را زد.

ایران تا الان بود و حفاظت امنیت کرده و کسی جرات نمی کرد در خلیج فارس و دریای عمان یا آب های بین المللی دست به چنین کارهایی بزند.

فکر می کنند امنیت منطقه توسط عربستان، امارات، بحرین تامین می شود در حالی که امنیت خود این کشورها را هم ایران حفظ می کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *