حاشیه دیدار شهرخودرو – استقلال خبرساز شد حاشیه دیدار شهرخودرو - استقلال خبرساز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حاشیه دیدار شهرخودرو – استقلال خبرساز شد

حاشیه دیدار شهرخودرو – استقلال خبرساز شد

برترین‌ها: در حالی شب گذشته دیدار تیم‌های شهرخودرو و استقلال از هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر برگزار شد که حواشی داوری در این دیدار خبرساز شده است.

دیدار دیدنی والبته پر برخورد و پرفشار دو تیم استقلال و شهر خودرو در خاتمه با نتیجه تساوی دو بر دو به اتمام رسید تا با توجه به شکست خانگی سپاهان در دیدار همزمان مقابل نساجی، این نتیجه بیشتر به سود استقلال تمام شود.

غغغ

در نیمه دوم این مسابقه سهراب بختیاری‌زاده و اعضای کادر فنی تیمش بارها نسبت به عملکرد وحید کاظمی، داور مسابقه اعتراض کردند. در صحنه‌ای که داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد اعتراض نیمکت شهرخودرو شدیدتر شد. آنها اعتقاد داشتند که داور اشتباه کرده و قبل از این صحنه باید خطای بازیکن استقلال را اعلام می‌کرد. پنالتی استقلال را شیخ‌ دیاباته وارد دروازه شهرخودرو کرد تا تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۳ برساند و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار بگیرد.

در پایان این بازی در حالی که خبرنگاران اصرار به حضور سهراب بختیاری زاده سرمربی شهر خودرو در نشست خبری داشتند تا وی درخصوص اشتباهات داوری که بیشتر بر ضرر شهرخودرو بود حرف بزند، وی با امتناع از حضورش در کنفرانس خبری از خبرنگاران درخواست کرد که نزد داوود سید عباسی کمک اول او بروند تا وی در فرصت بهتری صحبت هایش را مطرح کند. بختیاری زاده در حالی که به سمت رختکن تیم می‌رفت گفت: «باور کنید سرم در حال منفجرشدن است لطفا نزد داوود سید عباسی بروید تا او در مورد همه چیز صحبت کند و من هم هر وقت آرامشم را به دست آوردم حرف خواهم زد.»

حتما بخوانید:  اعتراض علیه توهین بی‌سابقه به رخشان بنی‌اعتماد

اعتراض بختیاری زاده به داوری بازی استقلال

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *