حجاب زنان، بیرون از ادارات ۹۰درجه تغییر می‌کند حجاب زنان، بیرون از ادارات ۹۰درجه تغییر می‌کند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حجاب زنان، بیرون از ادارات ۹۰درجه تغییر می‌کند

حجاب زنان، بیرون از ادارات ۹۰درجه تغییر می‌کند

رکنا: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس یازدهم می‌گوید: برخی خانم‌ها در محل کار یک حجاب دارند، اما بعد از آن که ۵۰ متر از محیط کار دور می‌شوند حجاب شان ۹۰ درجه فرق می‌کند. نمی‌گویم ۱۸۰ درجه بلکه می‌گویم ۹۰ درجه.

حجاب زنان، بیرون از ادارات ۹۰درجه تغییر می‌کند

محمود احمدی بیغش:

* (در پاسخ به این سوال که چرا پیامک ها برای زنانی که در محل کار باحجاب هستند ارسال می شود؟): باید به این مسئله واقعی نگاه کنیم. برای من پیامک آمده که ساعت ۲۱:۳۰ خودروی شما خیابان شهدا دیده شده است. در صورتی که خودروی من در پارکینگ بوده است. این اشتباهات که نباید رخ دهد متاسفانه اتفاق می افتد. اما احتمال این اشتباه مهم است. نکته مهم این است که برخی خانم ها در محل کار یک حجاب دارند، اما بعد از آن که ۵۰ متر از محیط کار دور می شوند حجاب شان ۹۰ درجه فرق می کند. نمی گویم ۱۸۰ درجه بلکه می گویم ۹۰درجه. زنان وقتی کنار همسرش یا تنها در خیابان است خود را یک کارمند نگاه نمی کنند. قطعا مامور نیروی انتظامی براساس یک واقعیت پلاک خودرو را ثبت می کند وگرنه خصومت شخصی با زنان ندارد.

* پیامک های اشتباه می تواند هرج و مرجی را در خانواده ها به وجود آورد و باعث بروز ابهام در مردان خانواده می شود. چرا پلیس این هرج و مرج را ایجاد می کند؟ محمود احمدی بیغش به این سوال پاسخ داد: قطعا این خانم هایی که اینگونه هستند همسرش هم می داند که زنش بدحجاب است. مگر می شود یک مردی نداند که همسرش بدحجاب است؟ اشتباهات پیامکی هم به ندرت پیش می آید. نمونه ای که گفتم به دلیل ممنوعیت شبانه کرونایی برای من ارسال شده اتفاق نادری است. احتمال دارد فردی پلاک خودروی خود را مخدوش کرده که با پلاک ماشین من شباهت بسیاری داشته است. در ارسال پیامک بدحجابی یا بی حجابی اشتباهات به ندرت پیش می آید. اما وجود دارد. در جلسات نیروی انتظامی حضور داشتم و می دانم که اتفاقات واقعی رخ می دهد که پلیس ها پلاک ها را یادداشت می کنند.

حتما بخوانید:  سوپرگل تماشایی «پروین» برای انزلی‌چی‌ها

* بعد از اولین تذکر پلیس در دوره شیوع کرونا می خواهد که خانم ها به پلیس امنیت مراجعه کنند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس یازدهم در واکنش به این سوال گفت: این اتفاق برای کسانی رخ داده که چند بار پیامک دریافت کرده اند. این یکی، دو بار نبوده اند و چند بار اتفاق افتاده که پلیس آنها را خواسته است. آنها به پلیس مراجعه می کنند و می گویند: “من کارمند هستم!” در حالی که کارمندان ۵۰ از اداره دور می شوند همان رفتاری را می کنند که پلاکشان را برمی دارند.

* (در پاسخ به این سوال که آیا با این روش می توانیم حجاب را ترویج کنیم؟): بحث ترویج حجاب نیست بلکه هنجارشکن باید نتیجه هنجارشکنی خود را ببیند. این که نمی شود؛ چون کسی ناراحت شده، از یک جرم عمومی بگذریم. هر مملکتی قانون خود را دارد. قانون در فرانسه می گوید خانم ها با حجاب حق ندارند سرکلاس حاضر شوند. آنهم قانون خودش است.

* (در پاسخ به این سوال که چرا برای ترویج حجاب از روش های مهربانانه تری استفاده نمی کنیم): شما در خیابان جرات دارید به خانم بدحجاب که سگ بغل کرده بگویید حجابت را رعایت کن؟ به شما پرخاش می کند.یکی که خودش را به خواب می زند با لگد هم بیدار نمی شود. اما کسی که خواب است با یک تلنگر بیدار می شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *