حرف پشت حرف؛ پرسپولیس و سپاهان علیه هم حرف پشت حرف؛ پرسپولیس و سپاهان علیه هم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حرف پشت حرف؛ پرسپولیس و سپاهان علیه هم

حرف پشت حرف؛ پرسپولیس و سپاهان علیه هم

تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان به تساوی یک بر یک رسیدند. این بازی جنجال و درگیری فراوانی به همراه داشت. از استقبال با سنگ و گاز اشک آور از پرسپولیسی ها تا درگیری بین بازیکنان در زمین و اخراج کی روش استنلی و کامیابی نیا و حالا هم درگیری بر سر پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس.

جنگ سپاهان و پرسپولیس بر سر داور و قهرمانی

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر پنجره پرسپولیس به خاطر اشتباه مدیرانش بسته شده هزار پنجره برای این تیم در فوتبال ایران باز کرده‌اند.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه می‌گویند داوری ها به سود سپاهان بوده است ادامه داد: مرد است و حرفش. من قبول دارم جایی هم به سود ما صحنه‌های داوری رقم خورده است. من در آنتن زنده این حرف را می‌زنم. آقایان باشگاه پرسپولیس! قبول دارید در برنامه ۹۰ کارشناسی شود و هر تیمی که به اشتباه سود کرده امتیازاتش کم شود؟ من قبول می‌کنم. اصلا این اتفاق به نفع دیگر تیم ها هم شود اشکالی ندارد.

جنگ سپاهان و پرسپولیس بر سر داور و قهرمانی

پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به مصاحبه قلعه نویی گفت: ممکن است علیرضا فغانی داور بازی با سپاهان روز گذشته اشتباهاتی داشته است ولی صحنه گل سپاهان و خطایی که کی روش روی سیدجلال مرتکب شد را هم بررسی کنند. اگر قرار است چیزی بررسی شود، باید تمام صحنه ها با هم بررسی شود نه فقط یک صحنه خاص.

جنگ سپاهان و پرسپولیس بر سر داور و قهرمانی

جنگ سپاهان و پرسپولیس بر سر داور و قهرمانی

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وقتی هفته‌ها خطاهای داوران برای ما تکرار می‌شود مسلم است که برای ما شبهه ایجاد می‌شود ما به این نتیجه رسیدیم که سایر رقبا و تیم‌های دیگری که در لیگ هستند و رقابت بین همه سنگین است دست از رسیدن به مقام اول برداریم و همه برای مقام دوم بجنگیم چون ظاهرا سناریوی قهرمانی برای تیم دیگری نوشته شده است. 

حتما بخوانید:  فراخوان اعتراضی به حضور زنان در ورزشگاه

جنگ سپاهان و پرسپولیس بر سر داور و قهرمانی

سیدجلال حسینی در خصوص بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: اگر بازیکنان، باشگاه و هواداران ما سکوت می کنند، دیگران نباید از این سکوت و نجابت ما سوء استفاده کنند و در شهرهای مختلف هر بلایی که می‌خواهند سر ما بیاورند. متاسفانه در اصفهان هم مثل خیلی جاهای دیگر برخوردی از سوی هواداران مقابل با ما شد که در شان فوتبال ما نیست.

مدافع سرخ پوشان در خصوص اشتباه فغانی در اعلام ضربه پنالتی به سود این تیم گفت: اگر مبنا خطای منشا روی مدافع سپاهان باشد، لحظه‌ای قبل از آن هم مدافعان سپاهان داشتند کامیابی نیا و مصلح را هل می‌دادند. بازی فوتبال به خصوص در دیدارهای حساسی مثل این بازی درگیری زیاد است. هر درگیری را که نباید خطا اعلام کرد. در همان صحنه‌ای که کی‌روش پاس گل داد، قبل از پاس گل با آرنج به صورت من کوبید. داور باید آنجا هم خطای مهاجم سپاهان را می گرفت.

جنگ سپاهان و پرسپولیس بر سر داور و قهرمانی

برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس درباره ادعای دیگر قلعه‌نویی مبنی بر این که پس از انجام کارشناسی داوری در برنامه نود، امتیازاتی که از داوری کسب شده، داده شود، اظهار کرد: من هم موافقم. کاملا موافقم.

برانکو ادامه داد: من به داوری واکنش نشان دادم چون می‌خواهم از بازیکنانم حمایت کنم. من درباره سپاهان هیچ صحبتی انجام ندادم. بله درست است، من درباره ذوب‌آهن صحبت کردم و بعضی بازی‌های دیگر که داوری مستقیما به ما ضربه زده است. نمی‌دانم این وسط سپاهان از کجا پیدایش شده است.

داور در بازی ذوب‌آهن خیلی بد قضاوت کرد. ما مربیان را نمی‌شود فریب داد. در همان بین دو نیمه هم گفتم که داوری عالی بود و وقتی یک، هیچ از سپاهان عقب افتادیم به داوری اعتراض نکردیم. می‌توانستم بعد از گل اعتراض کنم که کی‌روش به روی سید جلال خطا کرده است ولی اعتراض نکردم چون این‌ها دوئل است و در دوئل باید بجنگند. حالا سید در صفحه‌مجازی تصاویری می‌گذارد که همه چیز مشخص می‌شود.

حتما بخوانید:  خاتمی: فضای مجازی، مثل سگ هار است

او درباره این که گفته می‌شود صحبت‌هایش باعث تاثیرگذاری روی قضاوت فغانی شده بود، گفت: فغانی خوب داوری کرد یا بد؟ به هر حال داوری را دیدید. من فکر می‌کنم خوب داوری کرد و در یک صحنه هم اشتباه نداشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *