حسن نصرالله: شفافیت مقامات ایرانی بی‌نظیر بود حسن نصرالله: شفافیت مقامات ایرانی بی‌نظیر بود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حسن نصرالله: شفافیت مقامات ایرانی بی‌نظیر بود

حسن نصرالله: شفافیت مقامات ایرانی بی‌نظیر بود

برترین‌ها: سید حسن نصرالله این سخنرانی را در هفتمین روز از شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران ایراد می‌کند.

*حاج قاسم پیش از سفر به سمت عراق این‌جا در لبنان نزد ما بود.

*حاج ابومهدی مهندس تماس گرفت و گفت حاجی به عراق نیایید این‌جا شرایط خوب نیست. حاج قاسم گفت می‌دانم خوب نیست اما می‌آیم. شهید مهندس نیز با وجود آن‌که می‌دانست شرایط خوب نیست برای استقبال به فرودگاه رفت در حالی که لزومی نداشت شخصا برود. این خواست خدا بود که این دو نفر با توجه به شباهت‌هایشان با هم به شهادت برسند. این موضوع اتفاقی نبود.

*شهید ابومهدی المهندس با اینکه جانشین فرمانده نیروی بسیج مردمی عراق بود که بیش از ۱۲۰ هزار نیرو دارد، اما خودش را شاگرد و سرباز حاج قاسم سلیمانی می دانست.

*این دو در مبارزه با داعش کنار هم بودند و خداوند هم اینطور مقدر کرد که اینها کنار یکدیگر شهید شوند. چنین چیزی تصادفی نبود.

*صحنه‌های تشییع ملیونی پیکر شهدا در ایران در اهواز، مشهد تهران قم و کرمان را همه دیدند.*نه فقط این تشییع بی‌نظیر بود بلکه بگذارید بگویم که چنین ملتی در دنیا نظیر ندارد.*برخی گفتند که این صحنه‌ها ترامپ را ترساند. در شهر اهواز هم همینطور بود. *من تشییع پیکر حاج قاسم در اهواز را دیدم و به عربستان سعودی و اربابانش میگویم که « اَلیَومَ یَئِسَ الَّذینَ کَفَروا مِن دینِکُ» این صحنه‌ها آمریکا را دچار یأس کشنده‌ای می‌کند.

*شفافیت مقامات ایرانی در موضوع هواپیمای مسافربری اوکراینی در جهان بی نظیر بود

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  یک نقل قول از وزیر صنعت: حباب خودرو یک ماهه می‌ترکد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *