حمله تند یحیی گل‌محمدی به مربی استقلال حمله تند یحیی گل‌محمدی به مربی استقلال | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله تند یحیی گل‌محمدی به مربی استقلال

حمله تند یحیی گل‌محمدی به مربی استقلال

خبرآنلاین: یحیی گل محمدی در حاشیه مراسم تقدیر از مربیان سال فوتبال ایران گفت: عنوان مربی برتر سال را مدیون هواداران پرسپولیس، همکاران و بازیکنان خودم هستم. مربی گری در ایران واقعاً طاقت فرساست. کار در اینجا واقعاً انگیزه و عشق به مربی گری می‌خواهد و من تا به حال توانستم آن را در خودم نگه دارم. از خانواده ام بابت صبر و طاقتی که در این مسیر داشتند، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بحث آموزش مربیان از سوی فدراسیون فوتبال تا کنون جدی گرفته شده است یا خیر؟ افزود: یکی از مشکلات و گرفتاری‌های ما همین است. هیچ کاری در این زمینه نشده است. از ۱۱ سال پیش که با تربیت یزد مربی گری را شروع کردم تا همین الان هیچ حرکتی نکردم تا مربی رشد کند. خبری از بازدید از باشگاه‌های بزرگ دنیا نیست و حتی جزوه چند صفحه‌ای هم دستمان ندادند تا مطالعه کنیم.

حمله تند یحیی گل‌محمدی به مربی استقلال

گل محمدی درباره عملکرد عزیزی خادم تصریح کرد: راجع به این مسائل صحبت نمی‌کنم چون بحث مدیریتی کلان است.

وی درباره بحث سربازی دو بازیکن استقلال گفت: این اتفاق ممکن بود از سوی هر باشگاهی بیفتد. از طرف باشگاه پرسپولیس هیچکس درباره این موضوع صحبت نکرده است و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد اما متأسفانه روز گذشته مربی بدن ساز استقلال که نباید میکروفن جلوی او گرفت، درباره باشگاه بزرگ پرسپولیس صحبت می‌کند. حد و اندازه خودتان را در جایی که هستید، بدانید. خواهش بنده این است که درباره تیم خودشان صحبت کنند نه پرسپولیس.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  سقوط پل عابر پیاده در شهرستان بهارستان تهران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *