حمله خبرگزاری حوزوی به آیت‌الله علوی‌بروجردی حمله خبرگزاری حوزوی به آیت‌الله علوی‌بروجردی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله خبرگزاری حوزوی به آیت‌الله علوی‌بروجردی

حمله خبرگزاری حوزوی به آیت‌الله علوی‌بروجردی

خبرگزاری حوزوی رسا از رسانه های مستقر در قم، در یادداشتی به آیت الله علوی بروجردی بخاطر راه انداختن دسته عزاداری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر قم حمله کرد.

دفتر آیت الله علوی بروجردی در اطلاعیه ای اعلام کرد که قرار است دسته عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با روز شهادت از محل بیت تاریخی مرحوم آیت الله العظمی بروجردی به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شود که پیرو همین اطلاعیه، خبرگزاری رسا که دفتر مرکزی آن در شهر قم واقع شده است، در یادداشتی انتقادی، با عنوان خودنمایی مرجع خودخوانده، به آیت الله علوی بروجردی حمله کرد.

حمله یک خبرگزاری حوزوی به آیت‌الله علوی‌بروجردی

در یادداشت خبرگزاری رسا که نامی از نویسنده آن نیامده و فقط به جمله به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا بسنده شده، آمده است:

پیاده‌روی در آیین های مذهبی از جمله اعیاد و وفیات، سنتی است که از دیرباز، مراجع معظم تقلید در آن شرکت می کردند و با استقبال گسترده مردم مواجه می‌شد. اما بعضا حرکت‌هایی از برخی ها دیده می‌شود که هیچ گونه سنخیتی با شأن و جایگاه فقاهت و مرجعیت و سنت های درخشان و قدیمی حوزه های علمیه ندارد.

البته مراجع بزرگوار شیعه از این اقدامات تبلیغاتی، مبرا بوده و هستند و هیچ گاه مراسم اهل بیت(ع) را محلی برای خودنمایی نمی کنند چرا که اصل مرجعیت ایشان هم مقامی است که در اوج فروتنی و تواضع پذیرفته اند.

اقدام نوه دختری مرحوم آیت الله بروجردی که درباره او و تحرکاتش حساسیت و نگرانی های زیادی در فضای حوزه و بویژه بزرگان و مراجع و جامعه مدرسین وجود دارد، در راه اندازی دسته عزاداری در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از همین دست اقدامات است و بیشتر به خودنمایی می ماند تا تکریم و پاسداشت یک مناسبت مذهبی و دینی!

حتما بخوانید:  واکنش چنگیز وثوقی به اظهارات تند برادرش

او که تا چند وقت پیش پای ثابت روضه ها و مجالس عزاداری حضرت آیت الله وحید خراسانی بود و تصاویر همراهی وی با این مرجع تقلید را بارها در رسانه ها دیده بودیم، اکنون در مقابل استاد دسته عزاداری راه انداخته و بنا دارد عرض اندامی بکند.

در مجالی مناسب درباره اهداف و اغراض آقای علوی بروجردی و پشت پرده او بیشتر خواهیم گفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *