حمله دسته جمعی به ماه عسل و یاسمین اشکی حمله دسته جمعی به ماه عسل و یاسمین اشکی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله دسته جمعی به ماه عسل و یاسمین اشکی

حمله دسته جمعی به ماه عسل و یاسمین اشکی

روزنامه های اصولگرای جوان و صبح نو در سوگیری مشترکی به «یاسمین اشکی» و برنامه «ماه عسل» حمله کرده اند و به زعم خودشان خبر از یک برنامه از پیش تعیین شده در جهت احیای سند «2030» با حضور یاسمین اشکی و…داده اند.

 

پروژه سند «2030» در «ماه عسل» تکمیل شد؟!

ماجرای عکس امام (ره) در کلیپ مدرسه معین

سکانس اول: عوامل رسانه‌ای ضد انقلاب و در رأس آنها مسیح علی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی از تجاوز یک ناظم به ۱۶دانش‌آموز در یکی از دبیرستان‌های تهران خبر می‌دهند؛ فیلمی که با موبایل گرفته شده مردی را با دستبند نشان می‌دهد در حالی که قاب عکسی از امام خمینی(ره) در پشت سرش قرار دارد و فیلمبردار اصرار زیادی دارد که قاب عکس امام از کادر بیرون نزند…

سکانس دوم: شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر با داغ کردن هشتگ‌هایی اجرا نشدن سند ۲۰۳۰ در کشور را عامل اصلی بروز و ظهور حوادثی چون تجاوز به پسران در دبیرستان اعلام می‌کنند. لشکر اکانت‌های فیک به کار می‌افتند تا هشتگ metoo را از سمت غرب به ایران گسیل کنند. ..

سکانس سوم: دختر جوانی که اعلام می‌کند در حال آموزش به کودکان ایرانی در زمینه آشنایی با موضوعات جنسی (آشنایی با بدن و…) برای پیشگیری از آسیب‌های اخلاقی است. یاسمین مبتلا به یک بیماری خودایمنی بسیار نادر است که نشانه‌هایش شبیه ایدز است. او بیماری‌اش را ژنتیکی مطرح می‌کند ولی اساس حرف او آموزش برای پیشگیری انتقال از طریق رابطه جنسی است…

سکانس چهارم: یک منبع آگاه اعلام می‌کند که ناظم مدرسه تاکنون به تجاوز به دانش‌آموزان اعتراف نکرده و گفته فقط به آنها فیلم غیراخلاقی نشان داده است. از سویی ادعای تجاوز توسط شاکیان مطرح نشده است و هنوز مدارکی برای اثبات این اتهام به دست نیامده…

حتما بخوانید:  رهبری درگذشت آیت‌الله صانعی را تسلیت گفتند

سکانس مجهول: آیا برنامه پربیننده ماه عسل آگاهانه اصلی‌ترین پازل سناریویی را تکمیل کرده که اجرای سند۲۰۳۰ در کشور را هدف قرار داده یا عوامل این برنامه ناخواسته در چنین تله‌ای گرفتار آمده‌اند. این سؤال بسیار مهمی است.

یاسمن اشکی دروغگو است و تحت فرمان آمریکایی ها

صبح نو هم در همین رابطه گفتگویی با علی کرمی (فوق‌تخصص بیوتکنولوژی و رییس بنیاد ملی سبک زندگی) داشته است:

نظر شما درباره اظهارات خانم یاسمن اشکی در برنامه ماه‌عسل چیست؟

طبق تحقیقات ما، اساسا داستان ایشان دروغ بود و ایشان اصلا بیماری ژنتیکی ندارد.

چه اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های خانم اشکی به‌دست آورده‌اید؟

اینها تیم سه نفره‌ای هستند که از آمریکا به ایران آمده‌اند و سه مؤسسه راه، قایم‌باشک و کنترل‌اس تأسیس کرده‌اند و به‌شدت مورد حمایت نشریه‌های آمریکایی هستند. به راحتی با رییس انستیتو پاستور، معاون وزیر و شخص وزیر بهداشت، جلسه خصوصی برگزار می‌کند و از طرف آن‌ها حمایت می‌شود. در مورد کلیت این ماجرا که به نظر یک سناریوی دقیق می‌رسد، چه نظری دارید؟

به‌عنوان کسی که در حوزه پدافند زیستی و تهدیدات بیوتکنولوژی در کشور کار می‌کنم، معتقدم نقشه‌ای پشت این ماجراست و سناریویی برای این کار چیده شده است. به نظر می‌رسد این افراد پشتوانه بسیار قوی در خارج از کشور دارند و کسی از بیرون دارد به ایشان خط می‌دهد که برای تسلط بر کشورهای خاورمیانه، فرهنگ مملکت‌ها را دگرگون کند، یعنی اجرای سند توسعه پایدار! این خانم بسیار جذاب حرف می‌زد. مشخص است که کاملا آموزش داده شده و چندین استاد روانشناسی روی این پروژه کار کرده‌اند که این مطالب چطور در ماه مبارک رمضان، زمان افطار و برای مردم روزه‌دار و عاطفی ایران ارائه شود. آن‌ها می‌دانند مردم ما زود احساساتی می‌شوند و قضاوت می‌کنند، دقیقا همان‌جا ضربه را وارد می‌کنند. تا این لحظه حتما میلیون‌ها تومان پول وارد آن حساب شده است!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *