حمله قدوسی به وزرای رییسی: نمی توانید، استعفا دهید حمله قدوسی به وزرای رییسی: نمی توانید، استعفا دهید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله قدوسی به وزرای رییسی: نمی توانید، استعفا دهید

حمله قدوسی به وزرای رییسی: نمی توانید، استعفا دهید

دیده‌بان ایران: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: به رئیس جمهور انقلابی اعلام کردیم که در مجلس انقلابی دوست نداریم وزرای کابینه این دولت انقلابی را استیضاح کنیم؛ بنابراین هر کدام که برای انجام امور نمی‌کشند با استعفا کنار بروند.

حمله قدوسی به وزرای رییسی: نمی توانید، استعفا دهید

جواد کریمی قدوسی در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی مصلای اهواز:

*امام راحل بیان فرمودند حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و ما مفتخریم به اینکه انقلابی فاطمی داریم.

*ما نگذاشتیم که یک روز امام این انقلاب از ما شاکی باشند؛ مردم ایران همیشه در صحنه حاضر هستند و راه امام این را هرگز ترک نکردند.

*سه حادثه در این ۴۰ ساله داشتیم که امنیت ملی را در معرض خطر قرار داد یا می‌توانست قرار بدهد؛ اولین حادثه هشت سال دفاع مقدس و دومین حادثه‌ای که ظرفیت داشت امنیت ملی را به خطر بیاندازد، رحلت امام راحل بود.

*سومین و خطرناک‌ترین حادثه‌ای که امنیت ملی را در معرض خطر جدی قرار داد، فتنه ۸۸ بود؛ چند ماه از این حادثه نگذشته بود که ولی امر مسلمین ۶ نفر از مسئولان دفاعی و امنیتی را فراخواندند، ایشان در این جمع فرمودند که این حادثه یک فتنه است و خلق الساعه نیست و ۳۰ سال هست که وجود دارد.

*یکی از سهمگین‌ترین حوادثی که بعد از هشت سال دفاع مقدس خطرش برای سقوط نظام جمهوری انقلاب اسلامی خطرناک‌تر بود، فتنه ۸۸ است؛ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان می‌گفتند که مقابله با فتنه ۸۸ سخت‌تر از جنگ هشت ساله بود.

*این فتنه‌ای نبود که وزارت اطلاعات، سپاه و یا نیروی انتظامی بتوانند به تنهایی آن را علاج کنند، حادثه‌ای بود مثل هشت سال دفاع مقدس که حضور مردم در صحنه آن را علاج کرد.

حتما بخوانید:  قابی غم‌انگیز از وضعیت این روزهای خوزستان!

*بنا بر فرمایشات امام راحل، اگر مسئولان به دنبال مسائل عادی و مادی به خصوص تشکیل حزب برای خودشان بروند، خطری بزرگ برای انقلاب اسلامی به وجود می‌آید و مرتکب گناهی می‌شوند که بخشودنی نیست؛ فتنه ۸۸ یکی از همان گناه‌های نابخشودنی است.

*به رئیس جمهور انقلابی اعلام کردیم که در مجلس انقلابی دوست نداریم وزرای کابینه این دولت انقلابی را استیضاح کنیم؛ بنابراین هر کدام که برای انجام امور نمی‌کشند با استعفا کنار بروند.

*خوزستان در مقابله با فتنه ۸۸ پیشکسوت است و برای همین شاید تهران و استان‌های دیگر ۹ دی به میدان آمدند ولی خوزستان زودتر و از هفتم دی به خیابان‌ها آمدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *