حمله مردم به ژیلا در حمایت از آزاده، نظر شما چیست؟ حمله مردم به ژیلا در حمایت از آزاده، نظر شما چیست؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله مردم به ژیلا در حمایت از آزاده، نظر شما چیست؟

حمله مردم به ژیلا در حمایت از آزاده، نظر شما چیست؟

برترین‌ها: صحبت‌های مهمان شب گذشته برنامه دورهمی واکنش‌هایی غیرقابل پیش‌بینی داشت. ژیلا صادقی که ظاهرا به دلایل نامعلومی آمده بود تا با استفاده از برنامه پربیننده دورهمی کمی حساب‌های قدیمی را با همکارانش تسویه کند، در عمل حرف‌هایی زد که بیشتر باعث عصبانیت بینندگان شد.

نگاهی به پیج دورهمی در اینستاگرام نشان می‌دهد که محاسبات مجری باسابقه سیما اشتباه بوده و حرف‌هایش بیشتر به نفع آزاده نامداری تمام شده است؛ مجری جوانی که سال‌هاست از صدا و سیما دور شده و مشخص نیست کینه‌توزی نسبت به او چه انگیزه‌ای داشته است. اظهاراتی که احتمالا اگر هدف‌شان مجری مغضوب سیما نبود اجازه پخش از شبکه نسیم را پیدا نمی‌کرد.

در اینجا بخش کوچکی از نظرات مخاطبان برنامه دورهمی را مرور می‌کنیم که قریب به اتفاق‌شان حمایت از آزاده نامداری و ابراز نارضایتی از صحبت‌های ژیلا صادقی بوده است. نظراتی که کاملا اتفاقی انتخاب شده و نیاز به غربالگری نداشته‌اند.

شما چه فکر می‌کنید. با توجه به صحبت‌های دیشب ژیلا صادقی حق را به او می‌دهید و صحبت‌هایش را درباره یک همکار مناسب و حرفه‌ای می‌بینید یا فکر می‌کنید او از تریبون سیما به خوبی استفاده نکرده و تنها به بیان اغراض شخصی پرداخته است.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *