حکم بازداشت زن و شوهر سنگدل صادر شد حکم بازداشت زن و شوهر سنگدل صادر شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حکم بازداشت زن و شوهر سنگدل صادر شد

حکم بازداشت زن و شوهر سنگدل صادر شد

فارس: رئیس اداره پارک ملی پابند گفت: تصاویر زن و مرد میانسال که به شکل بی رحمانه‌ای یک خرس قهوه‌ای را تکه تکه کرده بودند توسط کوهنوردان ضبط و هویتشان شناسایی شد، دادستان نکا حکم دستگیری آن‌ها صادر شده است.

علیرضا یخکشی رئیس اداره پارک ملی پابند طی گفت‌وگویی اظهار کرد: تعدادی از کوهنوردان هنگام صعود به ارتفاعات پارک ملی پابند متوجه حضور زن و مردی شدند که در حال تکه تکه کردن لاشه یک حیوان و پختن آن درون قابلمه بودند.

وی با بیان اینکه این زن و مرد ابتدا اعلام کردند که در حال پختن گوشت گراز هستند، افزود: کوهنوردان با مشاهده پنجه‌ها و سر قطع شده خرس متوجه می‌شوند که آن‌ها یک قلاده خرس قهوه‌ای بالغ را کشته و مشغول پختن گوشت خرس برای گرفتن روغن هستند.

قاتلان خرس قهوه‌ای در سمنان دستگیرشدند

رئیس اداره پارک ملی پابند با بیان اینکه این زن و مرد پیش از رسیدن ماموران محیط زیست  از محل متواری شده بودند، گفت: بررسی محیط بانان نشان داد این قلاده خرس تازه شکار شده بود.یخکشی ادامه داد: پس از گزارش این کوهنوردان، محیط بانان بلافاصله به محل اعزام شدند و پوست، سر و قطعاتی از گوشت خرس را کشف کردند.

وی گفت: کوهنوردان ادعا کرده بودند که ردپای توله‌های این خرس را نیز در منطقه مشاهده کردند، اما محیط‌بانان هیچ اثری از توله خرس‌ها پیدا نکردند.

یخکشی با بیان اینکه این زن و مرد میانسال با توجه به تصاویری که کوهنوردان از آنان ضبط کرده بودند شناسایی شده‌اند، گفت: پرونده قضایی برای این دو متخلف تشکیل و با توجه به سکونت آن‌ها در یکی از روستا‌های استان سمنان، دادستان نکا حکم دستگیری آن‌ها را با نیابت قضایی به دادستانی استان سمنان صادر کرده است.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *