خاتمی: فتنه شود، ۹ دی را تکرار می‌کنیم، علم الهدی: فتنه ۹۸ بدتر از ۸۸ است خاتمی: فتنه شود، ۹ دی را تکرار می‌کنیم، علم الهدی: فتنه ۹۸ بدتر از ۸۸ است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خاتمی: فتنه شود، ۹ دی را تکرار می‌کنیم، علم الهدی: فتنه ۹۸ بدتر از ۸۸ است

خاتمی: فتنه شود، ۹ دی را تکرار می‌کنیم، علم الهدی: فتنه ۹۸ بدتر از ۸۸ است

امامان جمعه تهران و مشهد در خطبه های امروز خود در نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالگرد ۹ دی، درباره زمینه‌چینی دشمنان کشور برای فتنه ۹۸ هشدار دادند.

آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران به تشریح ابعاد خودشیفتگی سیاسی پرداخت و اظهار داشت: خودشیفتگی سیاسی یعنی آنکه تحلیل خود را بهتر از تحلیل دیگران بدانند، در صورتی که راه مقابله با خودشیفتگی این است که حرف دیگران شنیده شود.

خاتمی: فتنه شود، ۹ دی را تکرار می‌کنیم، علم الهدی: فتنه ۹۸ بدتر از ۸۸ است

«مهر» به نقل از وی نوشت: کسی که وارد عرصه سیاست می شود باید تحمل او به اندازه دریا باشد؛ متاسفانه ظرفیت برخی سیاسیون به اندازه ته استکان هم نیست و این بدین معنی است که خود شیفتگی وجود دارد.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: تحمل مخالف مقابل خود شیفتگی سیاسی است.

آیت الله خاتمی، باند سالاری و گروه سالاری را سومین عامل خود شیفتگی سیاسی عنوان کرد و گفت: نقطه مقابل آن شایسته سالاری است.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه ۹ دی حماسه حضور بود، تصریح کرد: مؤمنان در هر عرصه ای که حضورشان ضرورت داشته باشد، حضور دارند و این حماسه مردمی را خلق کردند.

آیت الله خاتمی تأکید کرد: از سوی دیگر سال ۸۸ جلوه بصیرت ملت بود، چرا که در آن سال اردوگاه اوباما، رژیم صهیونیستی، منافقان ضدخلق، فدائیان خلق، سلطنت طلبان پست و منفور، فراری ها و همه وادادگان از یک سو و در مقابل اردوگاه مردم، بسیجیها و حزب اللهی ها تشکیل شد و مردم نشان دادند که از خواص این امت هستند و به وقت دشمن را تشخیص دادند و به خوبی با آنان مقابله کردند.

حتما بخوانید:  پشت‌صحنه پرهیاهو از گزارش هادی عامل

وی با تأکید بر اینکه ۹ دی از جنس عاشورا و کربلا بود متذکر شد: مردم دیگر تحمل نکردند که در روز عاشورا با عزاداران حسینی برخورد می شود و منافقان با امام حسین (ع) دعوا داشتند.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: منافقان شعار دادند که مرگ بر اصل ولایت فقیه و باطن خود را نشان دادند و شور حسینی و کربلایی به دادِ انقلاب اسلامی رسید.

وی تأکید کرد: به همه آنهایی که می خواهند فتنه آفرینی کنند هشدار میدهم که حماسه ۹ دی قابل تکرار است.

خاتمی: فتنه شود، ۹ دی را تکرار می‌کنیم، علم الهدی: فتنه ۹۸ بدتر از ۸۸ است

مهمتر از فتنه ۸۸، فتنه ۹۸ است

ایلنا نوشت: حجت‌الاسلام سید احمد علم‌الهدی؛ امام جمعه مشهد ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته این شهر با بیان اینکه روز یکشنبه سالروز ۹ دی است، اظهار داشت: رهبری فرمودند حماسه ۹ دی باطل‌السحر فتنه بود. رهبری در این بیان، خصوصیاتی را هم برای فتنه بیان کردند که جادو و سحر استکبار جهانی بود و هم توصیفی برای ۹ دی بیان کردند که باطل‌السحر خطاب شد.

علم‌الهدی با بیان اینکه هر جادو و فتنه‌ای در نظام ایجاد شود، عشق و علاقه به اهل بیت و همچنین عشق به ولایت، باطل‌السحر این فتنه‌ها و سحر و جادو‌ها است، تصریح کرد: فتنه ۸۸ گذشت و ۹ سال هم از آن سپری شد ولی مهمتر از آن، فتنه ۹۸ است که در ۱۰ سالگی فتنه ۸۸ است. رهبری فرموده‌اند که دشمن در حال زمینه‌چینی برای فتنه ۹۸ است یعنی دشمن درصدد است سال آینده فتنه‌ای از جنس سال ۸۸ ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه رهبری فرمودند دشمن اکنون در حال تهیه مقدمه‌ای برای فتنه ۹۸ است، عنوان کرد: نقش دشمن برای فتنه ۹۸ چیست؟ این نقش توسط معاون وزارت خزانه‌داری امریکا بیان شده است. رهبری هم گفتند که وزارت خزانه‌‌داری امریکا اتاق جنگ علیه ایران است. معاون مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان‌‌یافته وزارت خزانه‌‌داری امریکا گفته است برای تنگنا قرار دادن ایران به حضور کامل FATF در ایران نیاز است. اگر این FATF در ایران تکمیل شود، وسیله‌ای برای تنگنای شدید قرار گرفتن ایران است.

حتما بخوانید:  هجوم ایرانی‌ها به ترکیه برای خرید ملک

امام جمعه مشهد ادامه داد: عده‌ای ناآگاه CFT را در مجلس تصویب کردند که خوشبختانه تا به امروز به تصویب شورا و مجمع تشخیص مصلحت نظام نرسیده است. امریکا با اذناب اروپایی به افراد ما دیکته کرده که FATF را در ایران راه‌‌‌اندازی کند و دولت هم پی‌‌‌اش برود تا امریکا در سال ۹۸ بهانه‌جویی کند، اجماع جهانی علیه ما ایجاد شود، افراد سودجو بلبشو ایجاد کنند و این مسئله، زمینه‌ای برای حضور جریان‌های لاییک و هدف قرار گرفتن رهبری شود و خواص بی‌بصیرت هم زمینه را ایجاد کنند تا ما شاهد فتنه‌ای مانند فتنه ۸۸ شاهد باشیم.

وی افزود: بصیرت یعنی اینکه سال ۹۸ چه می‌‌شود. باطل‌السحر فتنه ۸۸ الان نیز وجود دارد و مردم با همان قدرت، شهامت و پایمردی در مقابل دشمن قرار می‌گیرند و آن فتنه را از بین می‌برند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

یک دیدگاه

  1. یک پیشنهاد: وقتی چند خاتمی در کشور است خواهشمند است نام و نام خانوادگی به طور کامل در عنوان قرار بگیرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *