خداداد درباره توهین به کولبران توضیح داد خداداد درباره توهین به کولبران توضیح داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خداداد درباره توهین به کولبران توضیح داد

خداداد درباره توهین به کولبران توضیح داد

خبرورزشی: خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر به شوخی گفت طارمی اگر در ترکیه هواپیما گیرش نمی‌آمد می‌توانست با کولبرها به ایران بیاید. این اظهارنظر باعث جنجال و واکنش‌های زیادی شد.

بیژن ذوالفقارنسب که خودش اهل استان مرزی کردستان و شهرستان سنندج است در واکنش به این شوخی متنی را منتشر کرد:

سخندان پرورده پیر کهن

بیندیشد آنگه بگوید سخن

مزن بی تآمل به گفتار دم

نکو گوی، اگر دیر گویی چه غم

بازی سرنوشت ساز ایران و عراق را میلیونها نفر مردم عاشق فوتبال در ایران و کردستان به تماشا نشستند و در تب وتاب و استرس شروع و پایان بازی بودند که این شیرینی و حلاوت را سخن لغو و بیهوده یک پیشکسوت و نخبه فوتبال مملکت از آنها گرفت. خداداد کسی که قاعدتا سالهای سال به عشق مردم و برای وطن توپ زده است مردانی را آماج تشر و خنده کرد که برای نان، جان خود را برکف می‌نهند و از صعب ترین و دشوارترین کوره راهها بار سنگین خود را برای تامین معاش و زندگی آبرومندانه به مقصد می‌رسانند و چه لطمات روحی و جسمی که بر آنها وارد نمی‌شود.

ایمان دارم این مردان راست قامت که اتفاقا افراد تحصیلکرده و نخبه در میانشان کم نیست اگر در شرایط مهیا و طبیعی رشد کنند و علایق خود را جستجو کنند از میان آنها دهها ستاره ورزشی، فرهنگی و علمی ظهور خواهند کردکه مایه افتخارملت باشند.

بنابراین ضمن تقبیح سخن فوتبالیست نامی و پیشکسوت که یقینا از سر اشتباه و نا آگاهی بر زبان رانده شده، انتظار دارم هر چه زودتر نسبت به اصلاح آن و پوزش از مردم‌ استان کردستان و قشر شریف کولبر همت بگمارند.

حتما بخوانید:  پمپئو: تلاش می‌کنیم تحریم‌ها به ایرانیان آسیب نزند

با احترام بیژن ذوالفقارنسب.

***

نماینده مردم بانه در مجلس هم در مصاحبه‌ای به شدت به خداداد حمله کرد که سرانجام خداداد عزیزی بر اساس این فایل صوتی از قشر شریف کولبران عذرخواهی و از آنها دلجویی کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *