خوشحال باشید؛ خاموشی خیابان‌ها لغو شد! خوشحال باشید؛ خاموشی خیابان‌ها لغو شد! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / خوشحال باشید؛ خاموشی خیابان‌ها لغو شد!

خوشحال باشید؛ خاموشی خیابان‌ها لغو شد!

خبرگزاری فارس: ابوذر صالحی، مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر با اشاره به مسئله روشنایی معابر گفت: محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها سبب شد تا با وجود ظرفیت ۸۵ هزار مگاواتی نیروگاه‌های کشور، شاهد محدودیت تولید برق باشیم؛ همین امر سبب شد تا با در نظر گرفتن فعالیت‌هایی نظیر اصلاح روشنایی معابر نسبت به صرفه جویی در مصرف و جلوگیری از خاموشی برق مشترکان خانگی اقدام شود.

مدیرکل روابط عمومی شرکت توانیر ضمن تشکر از مردم به دلیل همراهی و صرفه جویی در مصرف برق، تاکید کرد: خوشبختانه همراهی ارزشمند مردم شریف ایران برای مصرف بهینه برق و گاز به ثمر نشست و از امشب، معابر شهری مجددا روشن خواهد شد.

*طرح خاموشی معابر شهری لغو شد

وی در تشریح روشنایی مجدد معابر شهری گفت: در شرایط کنونی از وضعیت بحرانی تامین برق مشترکان فاصله گرفتیم و همین امر سبب شد تا اقدامات پیشگیرانه به منظور جلوگیری از قطعی برق مشترکان خانگی لغو شده و روشنایی مجددا به معابر شهری باز گردد.

صالحی با اشاره به برنامه توانیر به منظور اصلاح روشنایی و صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: اصلاح روشنایی در معابری که به لحاظ فنی امکان خاموش کردن چراغ‌ها به شیوه یک در میان زیگزاگ وجود داشته باشد، در دستور کار است.

توانیر: خاموشی خیابان‌ها از امشب تمام شد

این مقام مسئول در پایان، بیان کرد: بحث خاموشی کامل معابر شهری منتفی است و اگر شهروندی در معابر شهری خاموشی را گزارش کند، سریعا نسبت به رفع آن از سوی شرکت توانیر اقدام خواهد شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  عجیب‌ترین نوع سرقت در تهران رقم خورد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *