داستان پراشک و خون؛ جانی دپ و آمبر هرد داستان پراشک و خون؛ جانی دپ و آمبر هرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / داستان پراشک و خون؛ جانی دپ و آمبر هرد

داستان پراشک و خون؛ جانی دپ و آمبر هرد

برترین‌ها: آمبر هرد به کتک زدن جانی دپ و پرتاب اشیاء به سمت او اعتراف کرد!

آمبر هرد در یک فایل صوتی جنجالی بالاخره اعتراف کرد که همسر سابقش، جانی دپ، را کتک زده و در موارد متعددی وسایلی مانند قابلمه، گلدان و ماهیتابه را به سمت او پرت کرده است. این بازیگر ۳۳ ساله در یک سری فایل‌های صوتی که این زوج در جریان صحبت در مورد مشکلات زندگی زناشویی شان داشته اند از درگیری‌های خشونت آمیز خود و جانی دپ گفته است.

داستان پر اشک و خون جانی دپ و آمبر هرد

در یکی از این فایل‌های صوتی، هرد خطاب به دپ چنین می‌گوید: «متاسفم که مانند یک سیلی معمولی به صورتت ضربه نزدم، اما در واقع تو را می‌زدم. مشت نمی‌زدم. عزیزم، تو مشت نمی‌خوردی. نمی‌دانم که در آن لحظه حرکت دستم چه بود، اما تو حالت خوبه. به تو آسیب نرساندم، به تو مشت نزدم. داشتم به تو سیلی می‌زدم». امبر هرد که سفیر حقوق زنان و طرفدار افشاگری در مورد خشونت‌های خانگی است در ادامه صحبت‌های خود جانی دپ را به خاطر فرار از جر و بحث با خود سرزنش می‌کند و می‌گوید: «تو یک بچه هستی. بزرگ شو جانی».

آمبر هرد، ادعا کرده است که در گذشته مورد خشونت و ضرب و شتم قرار گرفته است و حال زنانی که مورد خشم واقع می‌شوند را می‌فهمد؛ اما هرد به طور مستقیم اسمی از جانی دپ در این مقاله نبرده است!

جانی هم از امبر شکایت کرد و گفت امبر او را می زده و وسایل خطرناک به سوی او پرتاب می کرده و حتی باعث اسیب جدی به انگشت او شده و غیر از ان امبر سیگارش را چندین بار بر روی او خاموش کرده و مبلغ ۵٠ میلیون دلار خسارت از او خواست.

حتما بخوانید:  ماجرای مسدود شدن صفحه کمدین زن ایرانی

برخی کاربران توئیتر هم به ماجرای اختلاف جانی دپ و آمبر هرد اینگونه واکنش نشان داد: 

داستان پر اشک و خون جانی دپ و آمبر هرد

داستان پر اشک و خون جانی دپ و آمبر هرد

داستان پر اشک و خون جانی دپ و آمبر هرد

داستان پر اشک و خون جانی دپ و آمبر هرد

داستان پر اشک و خون جانی دپ و آمبر هرد

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *