درگیری معترضان خرمشهری با ماموران انتظامی درگیری معترضان خرمشهری با ماموران انتظامی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / درگیری معترضان خرمشهری با ماموران انتظامی

درگیری معترضان خرمشهری با ماموران انتظامی

خبرگزاری ایرنا: تعدادی از معترضان خرمشهری که عصر شنبه در اعتراض به کیفیت آب شرب این شهر در میدان شهید مطهری (ره) تجمع کرده بودند با ماموران انتظامی حاضر در محل درگیر شدند.

این تجمع حدود ساعت ۲۰ روز شنبه آغاز شد و حدود ۵۰۰ نفر که اغلب هم جوان بودند با سر دادن شعارهای انتقادی خواستار حل مشکل کیفیت آب شرب شهرستانهای خرمشهر و آبادان شدند.

برخی معترضان خرمشهری به اموال عمومی خسارت زدند

ماموران انتظامی در ادامه این تجمع خواستار متفرق شدن تجمع کنندگان شدند که برخی از آنان با ماموران درگیر شدند. آنان سپس در خیابانها به راه افتاده و به برخی اموال عمومی از قبیل بانکها و سطل های زباله خسارت وارد کردند و یک پل در خرمشهر را نیز آتش زدند و گفته می شود به موزه دفاع مقدس نیز خساراتی وارد کردند.

بر پایه این گزارش پلیس نیز اقدام به شلیک گاز اشک آور کرده و تا حدودی نیز آنها را متفرق کرده ولی هنوز به طور کامل متفرق نشده اند.

هنوز اخباری از آمار رسمی مصدومین و یا دستگیر شدگان این حوادث منتشر نشده است و خبرنگاران در تلاش برای اخذ نظرات مسئولان هستند هر چند گفته می شود تعدادی از معترضین و ماموران انتظامی مصدوم شده اند.

گفته می شود بسیاری از این افراد غیر بومی بوده و با هدف بر هم زدن اوضاع و آرامش شهر خود را به حلقه معترضان رسانده اند. بسیاری از شهروندان خرمشهری خود را از صف این هنجارشکنان جدا کرده و نسبت به عملکرد خشونت بار آنان معترض هستند.

حتما بخوانید:  عکس‌هایی از مراسم تدفین آزاده نامداری

همچنین در شب گذشته نیز جمعی از از مردم خرمشهر در اعتراض به شورشدن آب آشامیدنی شهر در مقابل مسجد جامع و میدان شهید مطهری (ره) این شهر تجمع کردند.

آرامش به خرمشهر بازگشت

 با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان خرمشهر وضعیت این شهر که برای چند ساعتی توسط افراد معترض به وضعیت آب شهر ناآرام شده بود مجدد به ارامش رسید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *