دعوای احمدی‌نژادی‌ها با حدادعادل به بهانه کرونا دعوای احمدی‌نژادی‌ها با حدادعادل به بهانه کرونا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دعوای احمدی‌نژادی‌ها با حدادعادل به بهانه کرونا

دعوای احمدی‌نژادی‌ها با حدادعادل به بهانه کرونا

روزنامه آرمان ملی نوشت: هنوز مجلس یازدهم آغاز نشده که گروهی بر طبل اختلاف‌افکنی می‌کوبند و به دنبال بهانه‌ای هستند تا اصولگرایان غیرهم‌طیف را با خودشان به زیر‌سوال ببرند مانند جریان احمدی‌نژاد که تلاش می‌کنند به هر نحوی به آنانی که حتی منتخب مجلس یازدهم نیستند اما از منتقدان خودش هستند؛ هجمه وارد کنند. مانند حدادعادل که در ابتدای دولت نهم از حامیان احمدی‌نژاد بود و به تدریج مانند برخی دیگر اصولگرایان به منتقد درجه یک این جریان تبدیل شد.

چنانکه وی در خصوص ارتباط میان جریان اصولگرایی و احمدی‌نژاد هم گفته بود: «احمدی‌نژاد در تمام دوران هشت ساله خود حتی یک بار هم نگفت که اصولگراست و از همان اول راه خود را از اصولگرایان جدا کرد و ما هم مدام با وی درگیر بودیم.

دعوای احمدی‌نژادی‌ها با حدادعادل به بهانه کرونا

جریان احمدی‌نژاد با انتشار دعوت‌نامه همایش اصولگرایان از تیتر «رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به سبک حداد‌عادل» و« اصولگرایان همایش برگزار می‌کنند!» استفاده کرد؛ یعنی علاوه بر اینکه حدادعادل را به رعایت نکردن اصول لازم در دوران کرونا متهم کرد به اصولگرایان هم گیر داد که در این وضعیت اقدام به برگزاری همایش می‌کنند که البته این نقد به اصولگرایان وارد است؛ چرا که در هر صورت اگر نحوه چینش صندلی‌های سالم همایش چنان باشد که فاصله لازم رعایت شود اما طبیعی است که حاضران همایش در قبل و بعد از آن به گفت‌وگوهای دو یا چند نفره می‌پردازند که خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد.

درحالی که ستاد ملی مبارزه با کرونا نسبت به حفظ فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند و درباره احتمال افزایش شیوع ویروس کووید۱۹ در تهران هشدار می‌دهند، اصولگرایان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به اصرار حداد‌عادل قصد دارند هفته آینده در سالن آدینه همایش برگزار کنند که پیش‌بینی می‌شود با احتساب منتخبان مجلس یازدهم و همراهان حدود ۵۰۰ نفر حضور یابند». هر چه تعداد حاضران در همایش بیشتر باشد به طور طبیعی میزان خطر ابتلا به کرونا افزایش پیدا می‌کند.

حتما بخوانید:  وضعیت نامناسب انبارهای سازمان اموال تملیکی

هدف این همایش برنامه‌ریزی برای منتخبان مجلس یازدهم است که احمدی‌نژادی‌ها هم در این مجلس دارای نماینده هستند. اما انتشار این دعوتنامه در سایت احمدی‌نژادی‌ها نشان از آن دارد که منتخبان این جریان سر سازش با اصولگرایان ندارند و در نتیجه پیش از آغاز مجلس یازدهم بر طبل افتراق می‌کوبند و می‌خواهند انتقام انتقادهایی را که از سوی اصولگرایان به این جریان شده است با ایجاد شکاف و چند‌دستگی در مجلس یازدهم پاسخ دهند.

نکته قابل‌تامل اینجاست که جریان‌های اصولگرایی دیگر هم انتقاداتی دارند؛ مانند حسن غفوری‌فرد که می‌گوید: من همیشه معتقد بوده‌ام که وجود یک اقلیت قوی در مجلس به نفع مملکت است و کشور نمی‌تواند توسط یک جناح اداره شود. ولی مردم چنین رای داده‌اند و از طرف دیگر این ترکیب ویژگی‌های خود را دارد. یکی از این ویژگی‌ها وقوع درگیری کمتر در مجلس است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *