دفاع وزیر بهداشت از لفظ جنجالی جهانپور دفاع وزیر بهداشت از لفظ جنجالی جهانپور | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دفاع وزیر بهداشت از لفظ جنجالی جهانپور

دفاع وزیر بهداشت از لفظ جنجالی جهانپور

خبرگزاری تسنیم: وزیر بهداشت نسبت به توییت کیانوش جهانپور، واکنش نشان داد و گفت: روزی خواهم گفت چه هجمه‌هایی را تحمل کردیم.

سعید نمکی در آیین رونمایی از واکسن اسپوتنیک تولید مشترک ایران و روسیه در واکنش به توییت کیانوش جهانپور، اظهار کرد: روزی حرف‌هایی را خواهم زد که بدانید چه هجمه‌هایی را به چه دلایلی تحمل کردیم و یکی از عمده‌ترین دلایلش بستن دکان برخی‌ها بود.

واکنش وزیر بهداشت به توئیت جنجالی جهانپور

وی ادامه داد: من وقتی وارد وزارت بهداشت شدم بر تولید داخل تاکید کردم و گفتیم اگر محصولی تولید داخل دارد کسی اجازه واردات ان را ندارد‌. ما از بخش خصوصی پاکیزه‌‌ای که داریم و پس از مدت‌ها هنوز ارزشان تامین نشده است متشکریم ولی عده‌ای فکر کردند از این نمد کلاهی می‌توانند بسازند و هرچه می خواستند گفتند ولی ما با کمال خونسردی از کنار این اراجیف رد شدیم.

وزیر بهداشت گفت: حتی دکتر جهانپور عزیز به دلیل خسته شدن از برخی‌ از این افراد توییتی زد که من گفتم چرا خود را به دردسر می‌اندازی، برخی‌ها به دنبال این هستند که ما را اذیت کنند و ما وقتی شعر و ادبیات و طنز و هنر را می‌توانیم وارد گفتمان‌مان کنیم، دلیلی ندارد که این واژگان را استفاده کنیم‌. باید در کمال خونسردی توفیق عظیمی که به دست آورده‌ایم را پایمال نکنیم.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید: 

واکنش جهانپور به جنجال‌های اخیر درباره سخنانش

کیانوش جهانپور در واکنش به برخی شائبه‌ها درباره واکسن کرونا، با انتشار توییتی از لفظی استفاده کرد که واکنش‌های زیادی را در پی داشت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پیروزی هلند مقابل اوکراین در شب جذاب آمستردام

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *