دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

خبرآنلاین: دنیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل تیم ملی استرالیاست که با این تیم در جام جهانی روسیه حضور داشت و عنوان جوان‌ترین بازیکن جام را به خود اختصاص داده بود. سرمربی استرالیا به این بازیکن جوان دقایق کمی بازی می داد اما او هر بار به زمین می آمد نمایش خوبی داشت و همین موضوع باعث شد تا نظر یکی از بهترین تیم های لیگ برتر انگلیس را جلب کند.

پس از جام جهانی دنیل ارزانی جوان به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ مثبت داد و امروز به طور رسمی به این تیم پیوست. باشگاه منچسترسیتی در خبری که لحظاتی پیش از نهایی شدن انتقال ارزانی منتشر کرد، نوشت: ” او یکی از درخشان ترین استعدادهای جوانی است که در سال های اخیر در فوتبال استرالیا ظهور کرده و در فهرست تیم ملی استرالیا در جام جهانی هم حضور داشته است. او همچنین جوان ترین بازیکن این رقابت ها که در دیدار مقابل فرانسه به میدان رفت.”

دنیل ارزانی به منچسترسیتی پیوست

دنیل ارزانی تا ده سالگی و پیش از مهاجرت خانواده اش به استرالیا در خرم آباد زندگی می کرد. پیش از جام جهانی حضور او در تیم ملی ایران هم مورد بحث قرار داشت اما در نهایت این بازیکن با توجه به شانس کمی که برای به میدان رفتن در تیم کی‌روش داشت، تیم استرالیا را به عنوان تیم ملی خود انتخاب کرد و برای این تیم به میدان رفت.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  انتقاد یک نماینده از هزینه مراسم تحلیف رئیسی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *