ده نمکی مثل کیهان، یمن مثل فلسطین ده نمکی مثل کیهان، یمن مثل فلسطین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ده نمکی مثل کیهان، یمن مثل فلسطین

ده نمکی مثل کیهان، یمن مثل فلسطین

در شرایطی که ایرانیان از جشنواره گل تیم ملی ایران برابر یمن در جام ملت های آسیا شادمان بودند، مسعود ده نمکی کارگردان اصولگرای سینما که در دو دهه اخیر به اظهارنظرهای جنجالی شهرت دارد، درجدیدنرین اظهارنظر روشنفکرمآبانه خود از پیروزی تیم ملی فوتبال مقابل تیم یمن انتقاد کرده است.

این اظهارنظر ده نمکی یادآور واکنش روزنامه کیهان به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم فلسطین در سال های نه چندان دور است که در آن کیهان این برد را به «جشنواره گل» تیم ملی مقابل ملت مظلوم فلسطین تعبیر و به آن اعتراض کرده بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا به مصاف تیم ملی ویتنام می رود، حال این سوال پیش می آید که با توجه به انتقاد کیهان و ده نمکی به این موضوع و داشتن نگاه سیاسی به ورزش، اگر تیم ملی کشورمان با نتیجه ۱۰ بر یک مقابل ویتنام پیروز شود باز از شاگردان کی روش انتقاد می شود با نه؟

مسعود ده نمکی با حضور در برنامه فرمول یک در اظهارنظری در واکنش به اینکه تیم ملی به تازگی موفق شده تیم ملی یمن را در جام ملت‌ها با ۵ گل شکست دهد گفت: هنر کردیم به یمن ۵ گل زدیم؟! شاگرد تختی هم هستیم و آیا می دانید چرا او تختی شد و چرا نام پوریای ولی نامش هنوز هم هست؟

همزمان با اظهارنظر ده نمکی درباره برد ایران مقابل تیم ملی یمن به مرور واکنش روزنامه کیهان به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم فلسطین در سال های نه چندان دور پرداختیم که در ادامه می خوانید:

حتما بخوانید:  وزارت اطلاعات از محمود صادقی شکایت کرد

روزنامه کیهان هم در سالیان دور در یادداشتی انتقادآمیز از برد تیم ملی فوتبال کشورمان در یک دیدار تدارکاتی تیم فوتبال فلسطین که آن تیم را با نتیجه ۷ بر صفر شکست داد انتقاد کرده بود.

کیهان در ادامه آن یادداشت آورده بود که: ذوق زدگی برخی محافل ورزشی کشورمان از این پیروزی و دست افشانی آنها در پی این به قول خودشان، «جشنواره گل»! دیدنی و تاسف خوردنی بود و بعید نیست که روح پوریای ولی از خنده آنها به گریه افتاده!

این رسانه اصولگرا در ادامه خظاب به کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان نوشته بود: همه آنچه در توان داشتید را برای شکست تیمی که به نمایندگی از مردم مظلوم فلسطین میهمان شما بود به کار گرفتید و در پی این پیروزی به وجد آمده و آن را «جشنواره گل» نامیدید! و حال آن که این پیروزی، با توجه به شرایط سخت تحمیل شده از سوی صهیونیست ها بر مردم مظلوم فلسطین و محروم بودن اجباری تیم یاد شده از تمرینات و امکانات فراوانی که شما در اختیار دارید، اهمیت چندانی هم نداشت، چه رسد به آن که «جشنواره گل»! نامیده شود!

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *