دوئل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد دوئل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / دوئل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد

دوئل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد

ایرنا: رئیس جمهوری آمریکا و نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری با نپذیرفتن مناظره مجازی، در یک برنامه تلویزیونی به سوالات رای‌دهندگان پاسخ داد.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ شامگاه پنج‌شنبه در یک برنامه انتخاباتی که به جای دومین مناظره بین نامزدهای رقیب از شبکه ان بی سی نیوز و از شهر میامی فلوریدا برگزار شد، به روی صحنه رفت تا شاهد سوالات مخاطبان باشد.

قرار بود به جای این برنامه ترامپ و جو بایدن رقیب دموکرات وی مناظره داشته باشند که به دلیل ابتلای ترامپ به کرونا، از طرف کمیسیون مناظره‌های انتخاباتی لغو شد. طرف دموکرات پیشنهاد مناظره مجازی را هم داده بود که از سوی تیم ترامپ رد بود.

همزمان جو بایدن هم در فیلادلفیا با شکبه ای بی سی نیوز مشابه همین برنامه را اجرا کرد و به طور مستقیم با رای‌دهندگان به گفت‌وگو نشست.

مناظره نهایی بین این ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در پنج‌شنبه ۲۲ اکتبر برگزار شود.

رئیس جمهوری آمریکا درباره وضعیت کرونای خود اظهار کرد:من هیچ احساس بدی نداشتم و قوی به نظر می رسیدم اما کمی درجه حرارتم بالا بود که پزشکان فوق العاده کاخ سفید گفتند باید به بیممارستان برویم و من هم به نظر آنان احترام گذاشتم.

ترامپ افزود: در بیمارستان والتر رید آنها رمدیسیور را به من تزریق کردند و پس از آن رو به بهبودی رفتم. آنها نگفتند که پنومونیا دارم تنها گفتند که کمی عفونت در ریه‌ها دیده می‌شود.

دوئل انتخاباتی ترامپ و بایدن آغاز شد

اما در پاسخ به این سوال که عفونت با چه بوده است، اظهار بی اطلاعی کرد و مدعی شد: من زیاد سوال نمی‌کنم. من مشکلی زیادی در ریه نداشتم و تنها کمی حرارت بدنم بالا بود.

حتما بخوانید:  نمکی: راه انتقال پول واکسن کرونا را بسته‌اند

نامزد حزب جمهوریخواهان در پاسخ به این سوال که نخستین آزمایش مثبت کرونایتان در یکم اکتبر بوده است، آخرین آزمایش منفی‌تان چه زمانی بوده است، گفت: من در مناظره هیچ مشکلی نداشتم و خیلی خوب ظاهر شدم.

ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا روز قبل از مناظره آزمایش داده است، افزود: من نمی‎‌توانم آن را بیاد بیاورم اما زیاد آزمایش داده‌ام. اما آخر روز پنج‌شنبه یک روز پس از مناظره، آزمایش من مثبت شد.

وی در پاسخ به این سوال که طبق قانون کمیسیون مناظره باید پیش از حضور آزمایش منفی می‌داشتید،آیا می‌گویید که پیش از مناظره آزمایش منفی نداشتید، اظهار کرد: من نمی‌دانم. اما پزشکان انجام می‌دهند و من از آنها نمی‌پرسم. شاید یک روز قبل از آن انجام داده باشم و من در بهترین حالت بودم.

ترامپ به هیچ وجه حاضر نشد روشن کند که آخرین آزمایش کرونا و نتیجه منفی آن چه زمانی بوده است و گفت در اطراف رئیس جمهوری تنها یک پزشک حضور ندارد و پزشکان زیادی در اطراف شما هستند.

مجری برنامه اظهار امیدواری کرد این اظهارات برای مردم روشنگری کرده باشد.

وی سپس سوال خود را درباره برنامه شنبه پیش از مثبت شدن آزمایش ترامپ مطرح کرد که قاضی امی برت را برای دیوان عالی آمریکا معرفی کرد در حالیکه ۱۳ نفر از حاضران آن مراسم که بدون ماسک بودند، به کرونا گرفتار شدند.

رئیس جمهوری آمریکا که از آخرین آزمایش منفی خود بی اطلاع بود، مدعی شد هر کسی به کاخ سفید بیاید مورد آزمایش قرار می‌گیرد که شامل او هم می‌شود.

حتما بخوانید:  شبنم نعمت‌زاده: از طلبکاران عذرخواهی می‌کنم

ترامپ که همچنان از زدن ماسک ابا دارد، اظهار کرد: من هیچ مشکلی با ماسک ندارم، اما من رئیس جمهوری هستم و باید مردم را ببینم. من نمی‌توانم در داخل ساختمان و اتاق باشم، من باید بیرون بروم.

مجری پرسید نمی‌توانید با ماسک دیده شوید، درست است؟

نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری پاسخ داد: من می‌توانم.

خبر در حال تکمیل است

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *