راز مخالفت با مجری شدن بنیامین؛ اتفاقات ۸۸ راز مخالفت با مجری شدن بنیامین؛ اتفاقات ۸۸ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / راز مخالفت با مجری شدن بنیامین؛ اتفاقات ۸۸

راز مخالفت با مجری شدن بنیامین؛ اتفاقات ۸۸

برترین‌ها: خبر مجری شدن بنیامین بهادری و جایگزینی برنامه ماه عسل با «ماه ماه»، انتقادات زیادی در بین رسانه ها به همراه داشت.

روزنامه خراسان در مقاله ای نوشت: بنیامین بهادری مدت زیادی است که در بازار موسیقی فعالیت ندارد و چهره به نسبت فراموش‌شده‌ای است. از آخرین کنسرت او هم تقریبا دو سال و نیم می‌گذرد. علاوه بر این، او از لحاظ هنری نیز کارنامه درخشانی ندارد. حالا معلوم نیست چرا تلویزیون تصمیم گرفته ستاره‌ای رو به خاموشی را با اجرای برنامه ویژه افطار دوباره مطرح کند و چرا اصرار خاصی برای ورود بنیامین بهادری به عرصه اجرا دارد!

انتخاب بحث برانگیز بنیامین به عنوان مجری

حرفه بنیامین بهادری موسیقی است و به نظر می‌رسد سواد، تجربه، فن بیان و تسلط را که مهم‌ترین ویژگی‌های یک مجری تلویزیون است نداشته باشد.

روزنامه ابتکار نیز در یادداشتی در این‌باره نوشت:

 آیا حضور فردی که تاکنون هیچ سابقه‌ای در عرصه اجرا و حتی چیزی شبیه آن (مثل تجربه‌ای در حوزه بازیگری) نداشته، برنامه موفقی مثل «ماه عسل» را دچار تزلزل نخواهد کرد؟

مقوله اجرا نیاز به آموزش‌ها و آگاهی‌ها دارد. ممکن است برخی به صورت اتفاقی، استعدادی داشته باشند و خودشان به صورت فردی استعدادشان را پرورش داده‌ باشند اما وقتی ما می‌خواهیم فردی را به عنوان مجری، خصوصا مجری یک برنامه موفق با سابقه‌ای طولانی انتخاب کنیم حتما باید فرد در سطوح بسیار بالایی باشد که بتواند برنامه موفق را به پیش ببرد و ارتقا بدهد.

کیهان نیز نوشت:

این خواننده درحالی مجری برنامه قبل از افطار پربیننده‌ترین شبکه سیما شده که تخصصی در این زمینه ندارد و تا قبل از این تجربه اجرای تلویزیونی نداشته.

حتما بخوانید:  فرماندار تهران: موسیقی خیابانی باید با مجوز باشد

بنامین بهادری، ازجمله سلبریتی‌هایی است که مدت هاست حضور پررنگی در عرصه فعالیت خود ندارد و سال‌هاست که کار درخور توجهی انجام نداده و از این نظر می‌توان او را یک سلبریتی فراموش شده لقب داد.

با توجه به اینکه این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از افطار پخش می‌شود، باید رویکردی معنوی و مذهبی هم داشته باشد؛ جای سؤال است که آیا بنیامین، می‌تواند چنین فضایی را به برنامه تزریق کند؟ هنوز مشخص نشده که چرا و چگونه یک خواننده بدون تجربه اجرای برنامه، یکی از برنامه‌های مهم و پرتماشاگر سیما در ماه رمضان را بناست اجرا کند؟

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *