رای‌گیری درباره برجام در مناظره‌های آمریکا رای‌گیری درباره برجام در مناظره‌های آمریکا | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رای‌گیری درباره برجام در مناظره‌های آمریکا

رای‌گیری درباره برجام در مناظره‌های آمریکا

عصر ایران: نخستین مناظره ۱۰ نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا با میزبانی شبکه خبری” ان‌بی‌سی” و در شهر “میامی” ایالت فلوریدا آمریکا برگزار شد.

به نقل از وب سایت روزنامه “وال استریت ژورنال” َآمریکا، در این مناظره ۱۰ نامزد حزب دموکرات که بر اساس قرعه‌کشی شبکه ان‌بی‌سی انتخاب شده بودند با یکدیگر مناظره کردند.

قرار است مناظره دوم ۱۰ نامزد دیگر حزب دموکرات برگزار شود. مناظره دوم با حضور چهره‌های نامداری چون “جو بایدن” و “برنی سندرز” خواهد بود.

مهم‌ترین چهره مناظره دیشب سناتور “الیزابت وارن” لیبرال بود که تا اینجای کار توانسته کمپین انتخاباتی خود را بالا بکشد و به جایگاه سوم نامزدهای حزب دموکرات پس از بایدن و سندرز برسد.

از نکات جالب توجه مناظره دیشب موافقت ۹۰ درصد نامزدهای دموکرات با “برجام” بود و آن هنگامی بود که مجری برنامه از نامزدها پرسید نامزدهایی که در صورت پیروزی در انتخابات آتی به برجام برخواهند گشت دست‌های خود را بالا ببرند و آن گونه که در تصویر قابل مشاهده است از ۱۰ نامزد دموکرات ۹ نامزد دست‌های خود را به نشانه موافقت بالا آوردند.

نامزدی که به این سوال جواب منفی داد سناتور رنگین‌پوست ۵۰ ساله ایالت نیوجرسی “کوری بوکر” بود. او در توجیه بالا نبردن دستهایش به مجریان مناظره گفت: او در صورتی که رییس جمهوری شود تلاش خواهد کرد به توافق جدید و بهتری با ایران برسد.

رای‌گیری در نخستین مناظره نامزدهای دموکرات درباره بازگشت به برجام

رای‌گیری درباره برجام در مناظره‌های آمریکا

رای‌گیری درباره برجام در مناظره‌های آمریکا

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بیضایی: ریشخند مدیران یک‌دنده سرسخت‌ترم کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *