ربیعی: جهانگیری، طرفدار استعفای دولت نیست ربیعی: جهانگیری، طرفدار استعفای دولت نیست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ربیعی: جهانگیری، طرفدار استعفای دولت نیست

ربیعی: جهانگیری، طرفدار استعفای دولت نیست

برترین‌ها: سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران درباره پیشنهاد برخی اصلاح طلبان برای استعفای رئیس جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام پرسید گفت: به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور نه مطرح شده و نه طرفدار دارد.

ربیعی: جهانگیری طرفدار استعفای دولت نیست

ربیعی: 

* (در پاسخ به سوال خبرنگاری که به طرح برخی اصلاح‌طلبان برای استعفای رئیس جمهور به پیشنهاد جهانگیری اشاره کرد): به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست. من صمیمیتی هم با آقای جهانگیری دارم و زیاد گفت‌وگو می‌کنیم نه همچین ایده ای دارند و نه این موضوع صحت دارد.

* برخی می‌گویند به دلیل اعتراض که نمی‌گذارند دولت کار کند رییس جمهور باید استعفا دهد. برخی هم از ابتدای عمر دولت می‌گفتند دولت شش ماه بیش تر نمی‌ماند، متاسفانه توجه نمی کنند در چه شرایطی هستیم. اتفاقات که افتاده و فشارهایی که تحمیل شده را در نظر بگیرند. یکی از مشکلات ما سخن نگفتن و اطلاع نرساندن بوده است.

* دولتی که در شش سال کارنامه خوبی از قدرت خرید و اشتغال مردم داشته باید بگوید چرا می‌خواهید عامل تحریم را نادیده بگیرد؟ ما معتقد هستیم این روزها خواهد گذشت ، همه تلاش خود را برای عبور از این روزها خواهد کرد.

* (با اشاره به جلسه شورای عالی فضای مجازی): در این جلسه در رابطه با اینترنت و نگرانی های مربوط به آن صحبت شده است. همگان با اجماع کامل بر تداوم دسترسی مردم به اینترنت آزاد تاکید کردند. به هیچ وجه نه تنها موضوع قطع اینترنت مطرح نیست، بلکه گسترش ارتباط اینترنت ایرانیان هم مورد تاکید قرار گرفته است. به اعتقاد من این جلسه هم به ابهامات پاسخ داده و هم شرایط سیاستگذاری آتی را مشخص کرده است. دولت یازدهم به گسترش اینترنت تلاش کرده است، این دولت سبب گسترش بازار دیجیتال شده است.

حتما بخوانید:  پلیس: پیامک‌های کشف حجاب بی‌دلیل ارسال نشد

* (با اشاره به موضوع استیضاح برخی وزرا): ما معتقد هستیم به تعبیر امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است. از این رو ما سوال از وزرا را حق قانونی مجلس می‌دانیم. لازم است که ما چند نکته را در این ارتباط مطرح کنیم. در این موضوع استیضاح دقت شود که منافع ملی حفظ شود. الان بحث استیضاح چند وزیر کلیدی مطرح است.

* در اتفاقات اخیر وزیر کشور در میدان حضور داشت؛ اگر نمایندگان با تامل بنگرند، احتمالا می توانند با درک شرایط موجود تصمیم دقیق تری بگیرند. از سوی دیگر یک انتخابات مهم پیش رو داریم، برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات با امنیت و گستردگی بیش‌تر امروز در مقابل تحریم های آمریکا مهم است و طرح استیضاح وزیر کشور می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *