رحیم پور ازغدی: طالبان مذاکره با آمریکا شرف ندارند رحیم پور ازغدی: طالبان مذاکره با آمریکا شرف ندارند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رحیم پور ازغدی: طالبان مذاکره با آمریکا شرف ندارند

رحیم پور ازغدی: طالبان مذاکره با آمریکا شرف ندارند

خبرگزاری فارس: رحیم‌پور ازغدی در سومین همایش حقوق بشر اسلامی که در سالن جلسات ستاد حقوق بشر قوه قضائیه برگزار می شد، گفت: برخی خیلی شیک‌تر از ما از حقوق انسان و حیوان حرف می‌زنند و ما را به حقوق زن، کودک و محیط زیست دعوت می‌کنند، در حالی که نگران ماهی‌های کف دریا هستند در صبحانه خود خون انسان می‌نوشند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: از کل حقوق بشر به رعایت نشدن حق بهاییان و همجنس‌بازان در ایران تکیه می‌کنند در حالی که هزاران بهایی در کشور ما مشغول زندگی هستند، بنده هم شاگرد بهایی داشته‌ام البته ما با تبلیغ بهاییت به عنوان یک دروغ بزرگ بشری مشکل داریم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در چه قرنی همچون قرن بیستم تا این اندازه کشتار وجود داشته است،. وحشی‌ترین قاره در جهان قاره اروپا است زیرا جنگ و کشتار در این قاره از تمام جهان بیشتر بوده است اما آنها به گونه‌ای از حقوق بشر حرف می‌زنند که انسان شرمنده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایران به صددرصد تعهدات خود در برجام عمل کرده است، خاطرنشان کرد: طرف مقابل به ۱۰ درصد تعهدات خود هم عمل نکرد با این وجود دوباره می‌گوید بیایید و برجام بهتری امضا کنیم و عده‌ای هم از داخل که شرف ندارند و تا کل ایران را تحویل ندهند دست بردار نیستند، می‌گویند برویم دوباره مذاکره کنیم. اگر کسی شعور سیاسی داشته باشد نباید از مذاکره حرف نزند.

رحیم‌پور ازغدی افزود: غربی‌ها می‌گویند موشک نداشته باش تا زمانی که ما حمله کردیم نتوانی از خود دفاع کنی و کل جهان اسلام را هم بفروش و دیگر کار را به جایی رساندند که می‌گویند اگر آب خوردن می‌خواهید باید آمریکا بیاید ایران اینها اگر فاقد شرف نباشند خائن یا فاقد شعور هستند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  قیمت آجیل شب یلدا اعلام شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *