رسانه دولت به قالیباف: شما آدرس غلط می‌دهید! رسانه دولت به قالیباف: شما آدرس غلط می‌دهید! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رسانه دولت به قالیباف: شما آدرس غلط می‌دهید!

رسانه دولت به قالیباف: شما آدرس غلط می‌دهید!

خبرگزاری ایرنا (ارگان مطبوعاتی – رسانه‌ای دولت) در یادداشتی از سخنان روز گذشته رئیس مجلس درباره نحوه عملکرد دولت درباره تحریم ها، شرایط اقتصادی و بیماری کرونا به شدت انتقاد کرد.

قالیباف در جلسه روز گذشته مجلس که با کنایه به دولت گفته بود: هر چند از شکست «ترامپ» خوشحالیم اما نباید زندگی و معیشت مردم را به شکست یا پیروزی کسی در کاخ سفید گره زد. تصمیمات ما در حوزه مسکن، بورس، ترخیص کالاهای اساسی، نظام بودجه‌ریزی، اختصاص ارز ترجیحی، سوداگری‌ها در بازار ارز، طلا و خودرو، بی‌تفاوتی نسبت به گرانی‌ها و رها کردن بازار و تولید ملی به پاستور، بهارستان، باب‌همایون و میرداماد ارتباط دارد نه به آریزونا، جورجیا و میشیگان؛ پس به مردم آدرس غلط ندهید.

رسانه دولت به قالیباف: شما آدرس غلط می‌دهید!

خبرگزاری رسمی دولت در واکنش به سخنان رئیس مجلس نوشت: 

* تلاش‌های دولت برای اداره کشور در شرایط دشوار تحریم-کرونا و برنامه‌ریزی بر اساس تداوم همین شرایط نشان می دهد که تصمیمات در پاستور و باب همایون با تغییرات واشنگتن و جورجیا پیوندی ندارد اما شناخت پیونددهندگان این دو هم کار دشواری نیست.

* برخی در حالی نگران ارسال سیگنال ضعف داخلی به دشمن هستند که از بهمن ماه سال گذشته و در بحبوحه رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم، بیشترین انتقادات از شرایط کشور، از ضعف‌ها و کاستی‌های موجود از سوی خود آنان صورت گرفت. بیشترین سیاه نمایی‌ها علیه شرایط کشور و اقدامات دولت در همین دوران صورت گرفت و شدت توهین‌ها به دولت و رییس جمهوری به حدی رسید که رهبر معظم انتقلاب به فاصله‌ای کوتاه دوبار درباره چنین رویکردی تذکر دادند.

* شماری در حالی از گره زدن رویدادهای جورجیا و واشنگتن به پاستور و بهارستان نگرانند که از همان ساعات نخست پیروزی «جوبایدن» رییس جمهوری جدید آمریکا با وجود تاکید دولت بر این مهم که در برنامه‌ریزی‌های خود اهمیتی به تغییرات در کاخ سفید نمی‌دهد و این برنامه ریزی‌ها بر اساس تدوام تحریم های پیشین خواهد بود، با کاهش نرخ ارز دولت را متهم به دلارپاشی کردند و با افزایش آن، متهم به گروگانگیری معیشت مردم. به این ترتیب رویدادهای خیابان‌های جورجیا و نوادا به خیابان فردوسی پیوند داده شد اما نه از سوی دولت که از سوی رقبا.

حتما بخوانید:  ۲۵ بهمن، از سال ۸۹ تا سال ۹۸

* آدرس غلط به مردم زمانی داده شد که چشم بر تحریم‌های کمرشکن واشنگتن بسته و نشانی مقصر را در خیابان پاستور اعلام کردند. سیگنال ضعف به خارج زمانی داده شد که همه تریبون‌های مخالف دولت یکصدا دستاوردهای کشور را زیر سوال بردند و دولت را ناکارآمد جلوه دادند. شرایط کشور زمانی به خیابان‌های واشنگتن گره خورد که با انواع خودتحریمی ها، حتی اندک حمایت‌های دوستان و هم پیمانان هم از اقتصاد ایران گرفته شد. با این همه اما دولت در مسیر اجرای مسوولیت‌های خود تاکنون استوار ایستاده و تا پایان دوره خود هم خواهد ایستاد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *