رستم قاسمی: برای تهاتر نفت با مرغ به برزیل رفتم! رستم قاسمی: برای تهاتر نفت با مرغ به برزیل رفتم! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رستم قاسمی: برای تهاتر نفت با مرغ به برزیل رفتم!

رستم قاسمی: برای تهاتر نفت با مرغ به برزیل رفتم!

انتخاب: رستم قاسمی در برنامه تلویزیونی جهان‌آرا گفت: هدف من از سفر به برزیل در دوران کمبود مرغ این بود که با برزیلی ها تهاتر کنم نفت را با گوشت و مرغ برزیلی.

وی افزود: آن موقع به برزیل سفر کردم و با آقای لولا دیداری داشتم و بعد از بحث‌های اقتصادی که صورت گرفت، ایشان سوال کرد که بالاخره موضوع هسته‌ای را می‌خواهید چه کار کنید؟ بعد از مقداری بحث ایشان داستانی برای من تعریف کرد و گفت موضوع هسته‌ای بهانه‌ای بیش برای آمریکایی‌ها نیست.

قاسمی گفت: : آقای لولا مثالی زد و گفت که آمریکایی‌ها وقتی می‌خواستند به عراق حمله کنند، مجوزی که از سازمان ملل دریافت کردند این بود که در عراق تونل‌هایی ساخته شده که در آن‌ها سلاح شیمیایی تولید می‌شود و ما برای از بین بردن این سلاح کشتار جمعی، می‌خواهیم به عراق حمله کنیم.

رستم قاسمی: برای تهاتر نفت با مرغ به برزیل رفتم!

ایشان می‌گفت که در آن مقطع یک برزیلی مسئول این کار در سازمان ملل بود و من از ایشان سوال کردم که آیا واقعاً چنین چیزی وجود دارد؟ ایشان گفت که اطلاعات ما اطلاعات آمریکایی‌ها هست و طبق این اطلاعات چنین چیزی وجود دارد. در سفری در سازمان ملل به آقای بوش پسر گفتم که شما می‌خواهید به عراق حمله کنید آیا مطمئن هستید که چنین چیزی اتفاق افتاده است؟ می‌گفت آقای بوش آنچنان با اطمینان به من گفت که چنین چیزی وجود دارد که من فکر کردم یک بار خودش به عراق رفته و آن سلاح‌های شیمیایی را دیده و برگشته است.

وی در ادامه گفت: ملاقاتی با آقای سلطان قابوس داشتم. در آن زمان بحث فروش گاز به عمان بود و از من پرسید کی می خواهید به ما گاز بدهید. بعد ایشان موضوع موضوع هسته ای را مطرح کردند. گفتند آقای قاسمی می دانید آمریکایی ها از شما چه می خواهند؟ گفتم آمریکایی ها از ما چه چیزی می خواهند؟ گفت آمریکایی ها می گویند ایران باید یک دولت بشود، ایران دولت نیست.

حتما بخوانید:  موضع دادستان درباره مهناز افشار و تاج زاده

پاکستان هم جمهوری اسلامی است، ایران هم بشود یک دولتی شبیه به جمهوری اسلامی پاکستان. گفت آمریکایی ها می گویند ایران باید دولت بشود، دولتی با تعریف آن ها، ولی شما هنوز دنبال آرمان و انقلاب و.. هستید. شما اگر بخواهید از تحریم آمریکا بر حذر داشته بشوید باید دست از آرمان های انقلاب و آرمانی فکر کردن بردارید.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *