رشد ۹۹درصدی تصادفات از اول فروردین رشد ۹۹درصدی تصادفات از اول فروردین | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رشد ۹۹درصدی تصادفات از اول فروردین

رشد ۹۹درصدی تصادفات از اول فروردین

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: عملیات و امداد رسانی از سوی جمعیت هلال احمر نسبت به زمان مشابه سال قبل ۸۶ درصد، تصادفات جاده‌ای ۹۹ درصد و انتقال به مراکز درمانی ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

محمدحسن قوسیان مقدم با اشاره به فعالیت نیروهای جمعیت هلال احمر در ایام نوروز اظهار کرد: در راستای قطع زنجیره کرونا مسئولیت کنترل مسافران در مبادی ورودی مرزها و استان‌ها به عهده جمعیت هلال احمر قرار داده شده است.

رشد ۹۹درصدی تصادفات از اول فروردین

وی تصریح کرد: نیروهای هلال احمر در ۱۶ استان و ۳۳ مرز مستقر شده‌اند و اقدامات لازم برای اخذ تست از مسافران در مبادی ورودی مرزها انجام می‌دهند که البته از ۳۳ مرز اشاره شده تعدادی غیر فعال هستند اما به هر ترتیب نیروهای جمعیت هلال احمر مستقر هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: از ۲۵ اسفند تا به امروز۳۳ هزار ۷۸۵ نفر از مبادی مرزها عبور کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار ۹۵۸ تست “پی سی آر” و ۷ هزار و ۷۳۱ تست سریع انجام شده است و ۳۰ نفر نیز در این مدت قرنطیه شده‌اند.

قوسیان مقدم خاطرنشان کرد: همچنین با هماهنگی که با وزارت بهداشت انجام شده ایرانیانی که در مرزها تست آنها مثبت باشد در منازل خود قرنطیه می‌شوند و نزدیکترین مرکز درمانی بر فرایند درمانی آنها نظارت خواهد کرد.

وی افزود: ۲۶۴ نفر از نیروهای جمعیت هلال احمر در ۷ مرز دریایی، ۱۵ مرز زمینی و یک مرز دریایی آماده خدمت رسانی هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: یک هزار و ۲۰۵ پایگاه در جاده‌ها پیش بینی شده است که ۱۲ هزار نیروی سازمان امداد و نجات در این پایگاه‌ها امداد رسانی می‌کنند که از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۳ فروردین ۱۴۰۰ ، یک هزار ۸۶۵ عملیات، ۷۵۵ مورد امداد رسانی به افراد حادثه دیده، ۱۸۷ درمان سرپایی، ۳۹۰ مورد انتقال به مراکز درمانی انجام شده است.

حتما بخوانید:  مزدک میرزایی مهاجرت به لندن را تکذیب کرد

قوسیان مقدم تصریح کرد: عملیات و امداد رسانی از سوی جمعیت هلال احمر نسبت به زمان مشابه سال قبل ۸۶ درصد، تصادفات جاده‌ای ۹۹ درصد و انتقال به مراکز درمانی ۱۰۱ درصد رشد داشته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *