رنگ و بویِ خبرنگاری در آخر هفته تلویزیون رنگ و بویِ خبرنگاری در آخر هفته تلویزیون | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رنگ و بویِ خبرنگاری در آخر هفته تلویزیون

رنگ و بویِ خبرنگاری در آخر هفته تلویزیون

خبرگزاری تسنیم: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «دیده بان»، «مزار شریف»، «قلب های واحد»، «خیال نقش»، «جای نگرانی نیست»، «افسانه درخت»، «امکان مینا»، «مردی از جنس بلور»، «همدست»، «زخم شانه حوا»، «ربوده شده ۳»، «وصل نیکان»، «نجات در آسمان خراش»، «خبرنگار خارجی»، «تولد یک پروانه»، «جاذبه»، «زندگی یک حشره»، « تیک تاک»، «اشنوگل»، «رادیو آبادان»، «سفر بر مدار مهتاب»، «پر طلایی»، «هاچ زنبور عسل‎»، ژاپولو»، «شیر»، «خداحافظ بوفانا»، «به وقت شام»، «ببر خیزان اژدهای نهان ۲»، «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، «قول می دهم»، «حلقه سیاه»، «مثلث برمودا۱»، «وثیقه» و «خبرچین»، «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی، «سرکار»، «عملیات ناممکن»، «مثلث برمودا۲»، «مجردها» به کارگردانی اصغر هاشمی و «دور افتاده» پنج‌شنبه و جمعه هفدهم و هجدهم مردادماه مصادف با روز خبرنگار و شهادت حضرت امام محمد باقر(ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

«دیده‌بان» حاتمی‌کیا روی آنتن شبکه یک

فیلم سینمایی «دیده‌بان» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: ارتباط خط کمین با نیروهای خودی توسط دشمن قطع شده و احتمال سقوط منطقه بسیار زیاد است. مقابله و مقاومت نیروها در مقابل دشمن نیازمند حضور دیده‌بان جهت هدایت آتش سنگین است. عارفی برای پیوستن به خط کمین و دیده بانی باید از مسیری عبور کند که زیر آتش شدید دشمن عراقی قرار دارد …

هرداد سلیمانی، علیرضا حیدری، غلامرضا علی‌اکبری، اصغر پورهاجریان، اسماعیل سلطانیان و سعید جوانشیر در فیلم سینمایی «دیده بان» هنرنمایی کرده‌اند.

«مزار شریف» یادی از شهیدِ خبرنگار

فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم «مزار شریف» داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد و …

حسین یاری، مهتاب کرامتی و مسعود رایگان در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

«قلب‌های واحد» شبکه دو پخش می‌شود

فیلم سینمایی «قلب های واحد» به کارگردانی حسن کیراک، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی سرکان سنلپ، هانده سورال و فیکرت هاکان خواهیم دید: یونس به همراه خانواده اش قصد دارند برای ساخت مدرسه ای به کشور قزاقستان بروند. اما همسرش دیلک خیلی موافق این سفر نیست، وقتی آنها به روستای کوچکی که نزدیکی شهر آلماتی می‌باشد می‌رسند متوجه می‌شوند که چقدر مردم آنجا در محرومیت به سر می برند.

از آنجاست که دیلک بنای ناسازگاری را گذاشته و به بهانه نبود امکانات رفاهی و تحصیلی به خصوص برای دو فرزند پسر و دخترش قصد دارد تا نظر یونس را عوض کند و در همین حین اتفاقی دختر آنها را راهی بیمارستان می‌کند. دیلک که همچنان از وضعیت موجود ناراحت است شرط می‌کند اگر یونس آنها را در بیمارستان تنها بگذارد و به فکر ادامه ساخت ساختمان مدرسه باشد او به همراه فرزندانش به ازمیر برمی‌گردد که …

«خیال نقش» ماجرای رضای نوجوان

فیلم تلویزیونی «خیال نقش» به کارگردانی احمد فیضی، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۸ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

این فیلم درباره رضا نوجوانی است که ضمن درس خواندن برای کمک به مخارج خانواده کار می‌کند. رضا در رشته فرش فعالیت می‌کند. آقا جلال صاحبکار رضا در حال ورشکستگی است. رضا سعی دارد راهی برای جلوگیری از بسته شدن کارگاه فرش جلال بیابد. رضا با «شیفته» (نقاش و طراح فرش) که سرمایه‌ای هم دارد صحبت می‌کند تا به کمک جلال بیاید اما …

قاسم زارع، حسین توشه، مانی رحمانی و فاطمه سرلک در فیلم تلویزیونی «خیال نقش» بازی کرده‌اند.

«جای نگرانی نیست» سینمایی بامدادی تلویزیون

فیلم سینمایی «جای نگرانی نیست» به کارگردانی تیِری بینیستی، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۰:۳۰ بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم با بازی ایزابل کَری، گرگوری فیتوسی، میشل بِرنیِر درباره کلر و مارک است که دو فرزند دارند، دختری ۱۴ ساله به نام لیزا و پسری ۱۱ ساله به نام امی. مارک در یک چاپخانه کار می کند و کلر همسرش در یک دفتر معماری کمک حسابدار است. روزی در حین بازی فوتبال امی حالش بد شده و او را به بیمارستان می‌برند.

پزشکان پس از انجام آزمایشات مختلف، متوجه می‌شوند که امی مبتلا به بیماری سرطان خون است. کلر و مارک برای اینکه بتوانند در دوره درمان همراه پسرشان باشند مجبور به گرفتن مرخصی‌های طولانی می‌شوند که هر بار یا با کاهش حقوق همراه است و یا اینکه مدیرانشان به سختی با آن موافقت می‌کنند که …

فیلم سینمایی «افسانه درخت» به کارگردانی ج. آ. بایونز، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۸ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی لویس مک داگلاس، سیگورنی ویور و فیلیسیتی جونز خواهیم دید: مادر کانر سرطان دارد او مدت‌هاست که کابوس از دست دادن مادرش را دارد ولی با این قضیه کنار نیامده است و باعث رفتار نامناسب او شده است او در خیال خود درختی را می‌بیند و درخت برای او داستان‌هایی را نقل می‌کند و …

ماجرای مهران خبرنگار یک روزنامه به روایت کمال تبریزی

فیلم سینمایی «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۷:۱۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم در دهه ۶۰ و دوران انقلاب اتفاق می‌افتد و ماجرای زن و شوهری را در روزهای موشک باران تهران روایت می‌کند. مهران خبرنگار یک روزنامه است و به کارش متعهد است. زنش مینا جاسوس سازمان مجاهدین خلق است. مینا خبرها و اطلاعات محرمانه شوهرش را به سازمان مجاهدین می‌رساند که …

حتما بخوانید:  اجاره ۵۰ هزار تومانی کارت ملی برای خرید ارز

میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان و سیامک صفری در فیلم سینمایی «امکان مینا» هنرنمایی کرده‌اند.

«مردی از جنس بلور» روی آنتنِ شبکه سه

فیلم سینمایی «مردی از جنس بلور» به کارگردانی سعید سهیلی، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره جوانی به نام کامران افشاری است که طی یک درگیری با ضربه های چاقو کشته می شود و رضا خدا مرادی، جوان بسیجی که قبلاً نیز با کامران درگیر شده بود، به عنوان شروع‌کننده درگیری و قاتل به زندان می‌رود.

طی محاکمه در دادگاه، رضا بر خلاف نظر وکیلش اصرار دارد توضیح بدهد که طی درگیری کامران ضربه اول را به طور اتفاقی به خودش وارد کرده و از آن به بعد، به دلیل موجی شدن نمی‌داند چه رخ داده و ضربه بعدی را چه کسی وارد کرده است.

تلاش‌های مادر رضا نیز برای گرفتن رضایت از والدین کامران به جایی نمی‌رسد. نیلوفر، خواهر کامران که در آلمان پزشک مجروحان جنگ از جمله رضا و سایر همرزمان او بوده است وقتی به ایران می‌آید نامزد سابق خود را در محکمه قتل برادرش می‌بیند او که رضا را خوب می‌شناسد در مورد ماجرای قتل تحقیق می‌کند و در می‌یابد که کامران طی سال‌هایی که او دور از وطن بوده، تبدیل به جوان بی بند وباری شده بود که …

مهتاب کرامتی و ابوالفضل پور عرب در فیلم سینمایی «مردی از جنس بلور» بازی کرده‌اند.

پلیس وارد «همدست» می‌شود

فیلم سینمایی «همدست» به کارگردانی هاجیمه هاشیموتو، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۶ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی کازاکی کیتامورا، یوکی ناکاما و تاکاشی سوریماچی خواهیم دید: هفت سال پیش حادثه ای در سفارت ژاپن در لندن رخ می‌دهد که تمام افراد و کارکنان انجا مسموم و به قتل می‌رسند و تنها یک دختر ده ساله به نام اریکا زنده می‌ماند.

بعد از ورود پلیس ها ناگهان اریکا ناپدید می‌شود و همه فکر می‌کنند که او ربوده شده است. حالا بعد از هفت سال پلیس ژاپن مسیج تصویری دریافت می‌کند که ارکا در ان تصویر ادعا می‌کند که زنده است و تمام این مدت در جایی نگهداری می‌شده و رباینده برای آزادی او مبلغ هنگفتی پول می‌خواهد و در صورت عدم پرداخت این پول آن‌ها را تهدید می‌کند که افتخار ژاپن را جلوی چشم همه در هم خواهد شکست.

کاراگاه پرونده مشغول به کار می‌شود. در این پرونده یک کاراگاه قدیمی از هونگ هنگ برای رسیدگی به این پرونده به ژاپن می‌آید و …

«زخم شانه حوا» به روایت حسین قناعت

فیلم سینمایی «زخم شانه حوا» به کارگردانی حسین قناعت، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

«زخم شانه حوا» روایتگر حماسه‌سازی، اسطوره‌پروری و در عین حال زخم‌های پیدا و پنهان مادران سترگ ایران زمین در هشت سال دفاع مقدس است که می‌کوشد آینه ای روشن و شفاف در برابر روح بزرگ مادرانی باشد، که اگر نبود حماسه مقاومت و البرز پایداری آنها، اکنون مام میهن در چنگال اهریمنان متجاوز، بدترین روزگار خود را سپری می‌کرد!

آهو خردمند، حسین عابدینی، سحر دولتشاهی و زهیر یاری در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

«ربوده شده ۳» از شبکه سه پخش شد

فیلم سینمایی «ربوده شده ۳» به کارگردانی الیور مگاتون، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی لیام نیسون، فارست ویتاکر و مگی گریس آمده است: برایان که رابطه اش با همسر سابقش در حال بهبود است متوجه می‌شود که همسر سابقش با شوهر ش در حال متارکه هستند. او در یک توطئه قرار می گیرد و متهم به قتل همسر سابقش می شود. او از دست پلیس فرار کرده و سعی دارد بفهمد چه کسی برای او پاپوش ساخته، بعد از طی کردن ماجراهایی نفس‌گیر به یک گانگستر روس می‌رسد.

برایان او و عواملش را می‌کشد ولی در لحظه آخر گانگستر به او می‌گوید که شوهر همسر سابقش برای او پاپوش ساخته. نهایتاً برایان که متوجه می‌شود دخترش به وسیله شوهر همسر سابقش ربوده شده به تعقیب او می‌رود و …

«وصل نیکان» کاری از ابراهیم حاتمی‌کیا

فیلم سینمایی «وصل نیکان» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: در زمان جنگ تحمیلی و همزمان با موشک باران شهرهای ایران، یک گروه از سپاه مسئول خنثی کردن موشک‌های عمل نکرده می‌شوند یکی از افراد این گروه همزمان نزدیک عروسی کردن و برپا کردن جشن مراسم خود می‌باشد.

در این هنگام دوستان او به او اصرار می‌کنند که به فکر مراسم عروسی خود باشد و با گروه به خنثی‌سازان نیرو کم دارند امید به کمک آنها می‌رود و در حین یکی از عملیات‌ها یک موشک خنثی نشده به روی او می‌‎افتد و به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود و مراسم عروسی در بیمارستان انجام می‌شود …..

حسن عباسی، کبری فرخی و حبیب‌اله بهمنی در فیلم سینمایی «وصل نیکان» بازی کرده‌اند.

«نجات در آسمان خراش» از تلویزیون پخش می‌شود

فیلم سینمایی «نجات در آسمان خراش» به کارگردانی رابرت واگن، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کاترین بل، آدریان هولمز و گرگ بریک خواهید دید: بث یک آرکیتکت است که در برجی که خود طراح آن بوده با همسر و تنها پسرش زندگی می‌کند. یک روز صبح که او از خانه برای انجام سفری خارج شده, متوجه وقوع حادثه ای در برج محل سکونتشان می‌شود و برای اطلاع از حال همسر و فرزندش به آنجا بر می‌گردد.

حتما بخوانید:  سفر قالیباف به همراه ۱۷۰نفر تبلیغاتی نیست؟

بعد از صحبت با رییس تیم آتش‌نشانی در می‌یابد که همسر و پسر داخل واحد مسکونی گیر کرده‌اند. او مخفیانه به داخل ساختمان می‌رود و به سمت طبقه ۵۵ حرکت می‌کند.

در بین راه او بیسیم و لباس یک آتش نشان را به تن می‌کند و با ارتباط با او و کمک‌های او خود را به نزدیکی واحد می‌رساند ولی توسط آتش و دود زمینگیر می‌شود و …

پخش «خبرنگار خارجی» از شبکه چهار

فیلم سینمایی «خبرنگار خارجی» به کارگردانی آلفرد هیچکاک، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جوئل مک‌کری، لارین دی و هربرت مارشال آمده است: در آستانه آغاز جنگ جهانی دوم، یک خبرنگار تلاش می‌کند مأمور آلمان ها در لندن را لو دهد که …

«تولد یک پروانه» به روایت مجتبی راعی

فیلم سینمایی «تولد یک پروانه» به کارگردانی مجتبی راعی، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آقا اسماعیل با زن بیوه ای که یک پسر و یک دختر دارد ازدواج می کند و منتظر به دنیا آمدن فرزندش می‌باشد اما همسرش موقع وضع حمل از دنیا می‌رود. مرد که با پسر نوجوان زنش تا به حال ارتباط خوبی نداشته با او دوست می‌شود و پسر هم سعی می‌کند او را تسلی دهد و …

یاشار محمودی و محمد ناجی در فیلم سینمایی «تولد یک پروانه» بازی کرده‌اند.

«جاذبه» آخر هفته به تلویزیون می‌آید

فیلم سینمایی «جاذبه» به کارگردانی آلفونسو کوارون، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۲۱ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی جرج کلونی و ساندرا بولاک آمده است: راین استون و مت کُوالسکی در ایستگاه فضایی در حال تعمیر یک تلسکوپ و در حال پیاده روی فضایی هستند که در همین حین انفجاری باعث سرگردانی آن‌ها در فضا می‌شود. تمام تجهیزات از بین رفته است و تمام همکاران آنها مرده‌اند. آنها باید خود را به یک سفینه سالم برسانند تا یک محفظه پرواز اضطراری خود را به سطح زمین برسانند …

«زندگی یک حشره» در شبکه۵، انیمیشن شد

انیمیشن سینمایی «زندگی یک حشره» به کارگردانی جان لستر، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی دیو فولی، کوین اسپیسی و جولیا لویئس خواهیم دید: در هرفصل، مورچه‌ها مجبورند تا برای حشرات بیگانه که قوی‌تر از آن‌ها هستند، آذوقه جمع کنند و بیشتر ذخیره‌ی خود را به آن‌ها بدهند. فلیک که مورچه‌ای جوان و ماجراجو است تصمیم می‌گیرد تا به جای دوری برود و کمک بیاورد تا مورچه‌ها بتوانند …

«تیک تاک» کاری از محمدعلی طالبی

فیلم تلویزیونی «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۸:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: مادر حسن برای تشویق فرزندش، که در کلاس دوم دبستان درس می خواند، ساعتی را که یادگار شوهرش است به معلم می‌سپارد تا به حسن بدهد. سعید ساعت حسن را در کیف خود می‌گذارد و معلم پس از بازگرداندن آن به حسن از او می‌خواهد که دیگر ساعت را سر کلاس نیاورد.

وجود ساعت موجب می‌شود که بین حسن و سعید دوستی و صمیمیت به وجود بیاید. حسن ساعتش را به سعید امانت می‌دهد و او آن را به پدربزرگش نشان می‌دهد. پیرمرد به تصور این که در مدرسه ساعت را به سعید جایزه داده‌اند آن را در گنجه قدیمی‌اش پنهان می‌کند. سعید و حسن کوشش می‌کنند ساعت را از گنجه درآورند، اما ….

سعید قرایی، حسن قاسمخانی، عباس صادقی نژاد، نگین صدق گویا و شیرین بینا در این تله فیلم بازی کرده‌اند.

«اشنوگل» در شبکه پنج

فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی علی سلیمانی، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.

در این فیلم خواهیم دید: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می‌آید که نشان می‌دهد احتمالاً یونس زنده است و …

برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، برزو ارجمند، کاوه سماک‌باشی، رحیم نوروزی و هاشم مسعودی در فیلم سینمایی «اشنوگل» بازی کرده‌اند.

«رادیو آبادان» روایتی از شهید غلامرضا رهبر

فیلم تلویزیونی «رادیو آبادان» به کارگردانی حمید رضا هنری، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۲۴ از شبکه شما پخش خواهد شد.

این فیلم درباره گوشه ای از زندگی شهید غلامرضا رهبر است که در ایام جنگ به حرفه خبرنگاری مشغول است و کارمند رادیو آبادان است. غلامرضا رهبر در شهر با دوستان و همکاران و مردم مقاوم شهر آبادان مقاومت و ایستادگی و پایداری می کنند تا از ورود بیشتر دشمن به کشور جلوگیری کنند …

محمد مطیع، پیام دهکردی، شهروز دل افکار، محمد رضا علی اکبری، حمید هدایتی و پانته آ مهدی نیا در فیلم تلویزیونی «رادیو آبادان» هنرنمایی کرده‌اند.

«سفر بر مدار مهتاب» روی آنتن شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سفر بر مدار مهتاب» به کارگردانی سید محسن یوسفی، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه شما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان آمده است: علی و هرمز دو کشتی‌گیر جوان که برای قهرمانی در سطح منطقه خود، کشتی می‌گیرند. هرمز با تحریک پدر برای رسیدن به قهرمانی به راهکارهای ناجوانمردانه و غیرورزشی روی می‌آورد ولی علی با تمرین و ممارست، خود را برای حضور در رقابت آماده می کند. هرمز که از اول با کار های پدر موافق نیست و با خود در ستیز است در نهایت تصمیم می گیرد که جوانمردانه کشتی بگیرد و …

حتما بخوانید:  ژل ضدعفونی و الکل چند نفر را در تهران کشت!

جعفر دهقان، رامبد شکرابی، عبدالرضا زهره کرمانی، حسن اسدی، زهرا سعیدی، حسن سعیدی، مریم پاکزاد، هوشنگ رضایی و عسگری رئیسی در فیلم تلویزیونی «سفر برمدار مهتاب» بازی کرده‌اند.

«پر طلایی» روی آنتن شبکه کودک

انیمیشن سینمایی «پر طلایی» به کارگردانی کریستین دی ویتا، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

در این انیمیشن خواهیم دید: پر طلایی، پرندۀ زرد کوچک، به خاطر ترسش از فضای بیرون هرگز لانه‌اش را ترک نکرده است تا اینکه مجبور می‌شود به بهانه‌ای لانه را ترک کند. خاله کفشدوزک از زمانی که پر طلایی سر از تخم در آورد در کنار او بوده است. خاله تمام تلاشش را می‌کند تا پرنده زرد لانه را ترک کند و دنیا را از نزدیک ببیند؛ اما ترس پر طلایی از محیط بیرون مانع می‌شود تا به ترک لانه فکر کند تا …

«هاچ زنبور عسل» به آخر هفته رسید

فیلم سینمایی «هاچ زنبور عسل‎» به کارگردانی تیتسورو آمین، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد.

در این داستان هاچ به همراه دوستانش به دنبال ملکۀ مادر می‌گردند، چون زنبورهای قرمز در یک حملۀ غافلگیرکننده ملکه را ربوده‌اند. در این میان هاچ با حشرات زیادی دوست می‌شود. او حتی در یک شهر، دوستی به نام اِمی پیدا می‌کند، دختری که بسیار مهربان و خوش‌قلب است و زبان حشرات را می‌فهمد…

«ژاپولو» از شبکه امید پخش می‌شود

فیلم سینمایی «ژاپولو» به کارگردانی کریستین دوگای، پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهیم دید: یک سوارکار جوان به نام پیر که آینده روشنی در رشته پرش با اسب دارد در جریان یک مسابقه از اسب پرت می‌شود و دستش در زیر پای اسب خُرد می‌شود. بعد از سال ها پیر تصمیم می‌گیرد دوباره در مسابقات پرش با اسب شرکت کند. او شروع به تمرین می‌کند و در ابتدای کار سرخوردگی‌های زیادی را تحمل می‌کند و سختی‌های زیادی در سر راه او به وجود می‌آید. ولی او دست از تلاشش بر نمی‌دارد و …

«شیر» فیلم سینمایی تلویزیون شد

فیلم سینمایی «شیر» به کارگردانی کاپلان اوغلی، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۶:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد.

در این فیلم بیننده گوشه‌هایی از زندگی یک مادر و پسر شیرفروش در کشور ترکیه را می بیند. یوسف شیرهایی که مادرش آماده می کند را با موتور برای مشتریان می برد و از این راه زندگی را می‌گذرانند. او به بیماری صرع مبتلاست و گاهگاهی دچار حمله می‌شود.

در خلال ارتباط یوسف با مشتریانِ مختلف گوشه‌هایی از زندگی آنها را نیز می‌بینیم. در همین بین مردی پستچی از مادر یوسف خواستگاری می‌کند و یوسف با شنیدن این خبر بسیار ناراحت و پریشان می‌گردد. او تصمیم می‌گیرد برای دور شدن از مادرش به خدمت ارتش درآید.

در مراحل اول او تمامی آزمایشات را با موفقیت پشت سرمی‌گذارد، اما به خاطر ابتلا به بیماری صرع اجازه ورود کسب نمی‌کند. با سرخورده شدن در این ماجرا یوسف تصمیم می‌گیرد پستچی را به قتل برساند اما …

«خداحافظ بوفانا» روی آنتن شبکه افق

فیلم سینمایی «خداحافظ بوفانا» به کارگردانی بیل آگوست، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم براساس زندگی نامه جیمز گریگوری یکی از افسران امنیتی انگلستان ساخته شده است. جیمز گریگوری در اواخر دهه شصت میلادی زندانبان نلسون ماندلا در جزیره ای دور افتاده بود. از آنجا که جیمز در کودکی یک دوست سیاهپوست داشت تا حدی با زبان و فرهنگ آفریقایی آشنایی پیدا می‌کند.

گرچه در ابتدا او افسری سخت‌گیر است و با اصول امنیتی و نظامی خشک با ماندلا برخورد می‌کند. ولی رفته رفته هم به خاطر سابقه ذهنی‌اش از کودکی و هم به خاطر نزدیک شدن با افکار ماندلا نسبت به او حس همدردی پیدا می‌کند تا جایی که افراد مافوق به او تذکر داده و …

«به وقت شام» آخر هفته، پخش می‌شود

فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۷ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: یونس و علی، پدر و پسر خلبانی هستند که مأموریت ویژه آن‌ها به پرواز درآوردن یک هواپیمای ایلوشین در تَدمُر به سمت دمشق است. آن‌ها باید مردم تحت ظلم داعش را به وسیله این پرواز نجات دهند اما در این راه مشکلات زیادی در انتظار آنها است….

بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر، پیر داغر، خالد السید، رامی عطاالله، الیث المفتی و ژاله کاظمی در فیلم سینمایی «به وقت شام» هنرنمایی کرده‌اند.

آخر هفته شبکه نمایش؛ از «خبرچین» تا «مجردها»

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «ببر خیزان اژدهای نهان ۲»، «بیرون از بهشت» به کارگردانی خسرو معصومی، «قول می دهم»، «حلقه سیاه»، «مثلث برمودا۱»، «وثیقه» و «خبرچین» پنج‌شنبه هفدهم مردادماه ساعت ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی «چراغ های ناتمام» به کارگردانی مصطفی سلطانی، «سرکار»، «عملیات ناممکن»، «مثلث برمودا۲»، «مجردها» به کارگردانی اصغر هاشمی و «دور افتاده» ، جمعه هجدهم مردادماه ساعت ۱۳، ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *