رهبر انقلاب: امسال در ورود به قرن ۱۴۰۰، سال انتخابات است رهبر انقلاب: امسال در ورود به قرن ۱۴۰۰، سال انتخابات است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبر انقلاب: امسال در ورود به قرن ۱۴۰۰، سال انتخابات است

رهبر انقلاب: امسال در ورود به قرن ۱۴۰۰، سال انتخابات است

خبرگزاری فارس: سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال نو به صورت زنده و مستقیم با ملت شریف ایران برگزار شد.

سخنان رهبر انقلاب به مناسبت فرارسیدن سال نو

محورهای بیانات رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی به شرح زیر است:

مجددا به همه ملت عزیز ایران سال نو را تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای همه آنها سال پر برکت و نیک فرجامی را مسئلت می کنم.

 وارد سال ۱۴۰۰ شدیم و با نگاه عرفی که نگاه می کنیم ورودی به قرن جدید محسوب می شود ولو اینکه به لحاظ دقت محاساباتی اینگونه نباشد اما عرفا می گویند وارد قرن جدید شدیم.

یک مقایسه کوچک و پر معنا با هنگام ورود کشور در قرن قبلی یعنی ۱۳۰۰ اگر داشته باشیم در ۱۳۰۰ آغاز دیکتاتوری وابسته رضاخان بود که در واقع کودتای انگلیسی به وسیله و بدست رضاخان با حکمرانی وابسته و دیکتاتوری و انگلیسی در کشور بود.

 امسال ورود در ۱۴۰۰ سال انتخابات است یعنی حکمرانی مبتنی بر استقلال و آرای مردم بر اتکا.

شعار امسال هم شعار تولید است، ولی با تکیه بر پشتیبانی‌هایی که باید صورت بگیرد و مانع‌هایی که باید برطرف شود.

 حرکت تولیدی باید در کشور ادامه پیدا کند و موانع تولیدی از سر راه تولید برداشته شود. واردات بی رویه و بی مورد یا قاچاق کالا یا مقررات دست و پا گیر و یا کمک نکردن بانک‌ها به نظام تولید باید برطرف شود اما موانع تولید اینها فقط نیست. یک کمک عمده برای تولید این است که قدرت خرید مردم باید بالا برود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روسیه برج تلویزیون کی‌یف را هدف قرار داد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *