رهبر انقلاب: هدف از تحریم، خسته کردن مردم است رهبر انقلاب: هدف از تحریم، خسته کردن مردم است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رهبر انقلاب: هدف از تحریم، خسته کردن مردم است

رهبر انقلاب: هدف از تحریم، خسته کردن مردم است

خبرگزاری مهر: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز (جمعه) مصادف با عید سعید قربان، از طریق پخش زنده تلویزیونی با ملت ایران سخن گفتند.

رهبری: دشمنان می‌خواهند ملت ایران را اذیت کنند

اهم فرمایشات ایشان به شرح زیر است:

عید قربان به عنوان یکی از خاطره‌های متدینین جهان را به ملت ایران و مسلمانان جهان و به پیروان ادیان ابراهیمی تبریک عرض می‌کنم. خاطره روز عید قربان خاطره بزرگی است و اساساً دهه اول ذی‌الحجه دهه خاطره هاست. دهه اول هم دهه خاطرهای پرشکوه و مهم و آموزنده است و هم دهه تضرع و توجه و انابه الی الله است.

حرکت در راه حق با وجود حتی معجزات حضرت موسی (ع) مشکلاتی دارد که این یکی از خاطره هاست. یکی دیگر از خاطره‌ها، روز عرفه است که اوج توجه به خداست. امیدوارم حض وافر از روز عرفه برده باشند.

دهه دوم ذی الحجه دهه ولایت است. مساله غدیر از همه احکام الهی جایگاه برتری دارد زیرا ولایت تضمین کننده همه احکام الهی است. دهه سوم ذی الحجه هم داستان مباهله را داریم که مساله، مساله توحید است.

یکی از دلخوشی‌های من در این سال‌ها دیدار با مردم بوده است، که این دشمن حقیر و خطیر یعنی ویروس کرونا مانع این شده است. قرار بود ما بخاطر محرومیت دیدار با مردم، این برنامه‌ای که الان داریم را با خدمتگذاران وادی سلامت و کمک مومنانه به صورت تصویری برگزار کنیم اما بعد گفتند مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا این است که بیش از ۱۰ نفر جمع نشوند که نهایتاً قرار شد دورادور با شما مردم عزیز دیدار کنم.

حتما بخوانید:  قیمت بنزین افزایش نمی‌یابد

امروز همه دنیا با یک ابتلای همگانی مواجه است، شاید در بسیاری از نقاط دنیا، مردم به گرفتارها و مبتلایان کمک می‌کنند ولی فکر نکنم هیچ کجا مثل ایران باشد که تعداد کسانی که داوطلبانه کمک می‌کنند انقدر زیاد باشد. من گزارشی ندارم و نشنیدم کشوری از کشورهای دنیا این همه تحرکات و پشتیبانی‌های مردمی وجود داشته باشد.

مجموعه درمانی واقعاً فداکاری کردند و آنهایی که داوطلبانه وارد شدند و کمک کردند هم کارهای بزرگی انجام داده‌اند. باید همچنان این پشتیبانی‌ها ادامه پیدا کند. اغلب مردم در پی این ویروس آسیب دیدند اما همه دچار آسیب جدی نشدند که باید این آسیب‌ها را جبران کرد. مردم باید جبران کنند و نمی‌توان همه بار را روی دوش دولت گذاشت.

انقلابی‌گری به زبان نیست و به عمل است. امروز دشمنی علیه مردم ایران زیاد است. دشمنان درصددند که ملت ایران را اذیت کنند، و وقتی می‌خواهند اذیت کنند ما همه باید نیروهای خود را جمع کرده و مترکز کنیم.

امروز هدف کوتاه مدت دشمن از تحریم خسته کردن مردم است چند سال است میگویند تابستان داغ حالا امسال خودشان دچار تابستان داغ شدند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *