روحانی: آرزوی ۴۲ساله انقلاب را برآورده کردیم روحانی: آرزوی ۴۲ساله انقلاب را برآورده کردیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: آرزوی ۴۲ساله انقلاب را برآورده کردیم

روحانی: آرزوی ۴۲ساله انقلاب را برآورده کردیم

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور با بیان اینکه ما آرزوی ۴۲ ساله انقلاب را برآورده کردیم گفت: آنهایی که برقشان کم مصرف است از تخفیف صددرصد برخوردار خواهند شد.

روحانی: آرزوی ۴۲ساله انقلاب را برآرده کردیم

روحانی در جلسه هیات دولت:

* (با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت، آمریکا را مقابل دیپلمات‌های ما دچار شکست کرد): اینکه در شورای امنیت هر روز آمریکا شکستی را بعد از شکستی تحمل می‌کند، به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت است وگرنه این ملت اگر در سال ۹۷ خود را باخته بود دشمن همان سال ما را به زانو درمی‌آورد.

* (با بیان اینکه ما آرزوی ۴۲ ساله انقلاب را برآرده کردیم): آنهایی که برقشان کم مصرف است از تخفیف صددرصد برخوردار خواهند شد. یعنی کسانی که برق کمی مصرف می کنند، برق برایشان مجانی شد. این افتخار دولت دوازدهم است. تعدادشان هم یک میلیون و دو میلیون نفر نیست. برق بیش از ۳۰ میلیون نفر مجانی شد.

* (با بیان اینکه شکل مراسم امسال ممکن است با سال‌های گذشته متفاوت باشد): با وجود این، عزای امام حسین (ع) بسیار پرشور در همه شهرها برگزار می‌شود. مردم بخشی از عزاداری‌ها را به خانه‌ها، در منازل، محلات و خیابان‌ها کشانده‌اند و شکل زیبایی امسال ایجاد شدند.

* (با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت آمریکا را مقابل دیپلمات‌های مادچار شکست می‌کند): اینکه در شورای امنیت هر روز آمریکا شکستی را بعد از شکستی تحمل می‌کند، به خاطر مقاومت و ایستادگی ملت است وگرنه این ملت اگر در سال ۹۷ خود را باخته بود و می‌گفت نمی‌توانم و این مقاومت، ورای مقاومت من است، دشمن همان سال ۹۷ قطعنامه‌ها را برگردانده و ما را به زانو درمی‌آورد.

حتما بخوانید:  مادر برای تامین آب، تن‌فروشی و خودکشی کرد

* مردم به‌رغم همه فشارها و تحمل سختی‌ها مقاومت کردند. مردم در زندگی‌شان سختی‌ها را تحمل کردند ولی برابر دشمن تسلیم نشدند آنها می‌خواستند ما را به نقطه فروپاشی برسانند و می‌گفتند تا آخر زمستان دیگر شما نیستید.

* یک جای دنیا را پیدا کنید که در آن درمان کرونا تمامش مجانی باشد. درمان کرونا در ایران مجانی است . هم برای ایرانی ها هم برای کسانی که به عنوان مهاجر در ایران زندگی می کنند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *