روحانی: از مردم ایران طلب عفو می‌کنم روحانی: از مردم ایران طلب عفو می‌کنم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: از مردم ایران طلب عفو می‌کنم

روحانی: از مردم ایران طلب عفو می‌کنم

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهور گفت: اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت بزرگ ایران نبوده عمل کرده ایم، از مردم بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می‌کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در سخنرانی به مناسبت ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به دلیل شرایط کرونایی به صورت ویدئوکنفرانسی انجام می‌شود، اظهار کرد: امسال را در حالی جشن می گیریم که ملت در سال ۹۹ در یک جنگ اقتصادی بعد از سه سال در حال پیروزی است.

روحانی: من به مذاکره افتخار می‌کنم

رییس جمهور گفت: خدا ترامپ را سرنگون کرد؛ به ظاهر ملت آگاه آمریکا او را سرنگون کردند، اما نقش ملت و دولت ایران برای سرنگونی این مستبد بدون تردید تاثیرگذار بود.

روحانی گفت: همه مردم جهان این روزها یک بدهکاری بزرگ به ملت ایران دارند.

وی خاطرنشان کرد: من به مذاکره افتخار می کنم. مذاکره چیز منفی نیست و از لوازم دولت و حکمرانی دنیای امروز و نه امروز که ارث پیامبر است که در مقاطع مختلف با دشمنان خود حرف زد و مذاکره کرد و پیمان بست و صلح کرد که نمونه آن صلح حدیبیه است.

رییس جمهور بیان کرد: اگر در این هفت سال و نیم در اداره کشور آنچنان که شایسته ملت بزرگ ایران نبوده عمل کرده ایم، از مردم بزرگوار ایران در این ایام جشن ملی طلب عفو می کنم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دور دور با حیوانات عظیم الجثه در شمال تهران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *