روحانی: به وعده امام خمینی(ره) عمل کردیم روحانی: به وعده امام خمینی(ره) عمل کردیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: به وعده امام خمینی(ره) عمل کردیم

روحانی: به وعده امام خمینی(ره) عمل کردیم

رئیس جمهور گفت: مجانی شدن آب و برق از قول‌های امام خمینی (ره) به مردم بود که دولت دوازدهم آن را انجام داد.

س

روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نفت:

* ۹۵ درصد مردم کشور از شبکه گازرسانی سراسری استفاده می‌کنند که این آمار در سطح جهان بی‌نظیر است و این رقم افتخاری برای دولت یازدهم و دوازدهم بوده و پاسخ قاطع به کسانی است که نسبت به این دولت با انصافی حرف می‌زنند.

* ما بنزین و گازوئیل را وارد می‌کردیم حتی در فصل زمستان هم گاز وارد می‌کردیم، اما امروز در زمینه‌ بنزین، گازوئیل و گاز خودکفا بوده و صادرات هم داریم، اما دچار حیرتم از کسانی که می‌نویسند این دولت چه کرده است. در همین زمینه نفت و گاز ما از حقوق ملت مراقبت کرده، محیط زیست را حفظ کرده و به خودکفایی رسیده و صادرات انجام می‌دهیم.

* در این دولت آب، برق و گاز کم‌مصرف‌ها بر روستاییان مجانی شد، البته برای خیلی‌ها سخت است که این را بگویم که این دولت این کار را انجام داد؛ با این حال این کار افتخاری برای نظام است. مجانی شدن آب و برق از قول‌های امام خمینی (ره) به مردم بود که دولت دوازدهم آن را انجام داد. امام خمینی (ره) در بهشت زهرا گفت که آب و برق را مجانی می‌کنیم ما گاز را هم مجانی کردیم و این از افتخارات نظام است و با این کار دهان کسانی که با توهین نسبت به امام خمینی (ره) صحبت می‌کردند، بسته شده است.

* این اقدامات پاسخ دندان شکنی به آمریکا و تحریم‌کنندگان است. ملت ما آمریکا را وادار کرد که پای میز مذاکره بیاید. اگر برخی مسائل تشریفات و بوروکراسی‌ها نبود، تحریم‌ها هم تمام شده بود. ما از این بوروکراسی‌ها داد می‌زنیم از جمله بوروکراسی پارلمانی و باید معطل شده و لایحه بدهیم تا به فلان کمیسیون برود، البته من خودم ۲۰ سال در مجلس بودم خیلی زبانم به انتقاد نمی‌چرخد. باید بوروکراسی را کنار بگذاریم نه تنها در دولت بلکه در پارلمان و قوه قضاییه. اگر بوروکراسی نبود تحریم‌ها هم تمام شده بود. به هر حال کار را دولت انجام داده و فعلا به بوروکراسی افتاده است، امیدوارم خداوند ما را از شر بوروکراسی رها کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  انفجار شدید در نزدیکی فرودگاه کابل

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *