روحانی درباره تحریم ظریف: قبلا هم غلط‌های بالاتری کردند روحانی درباره تحریم ظریف: قبلا هم غلط‌های بالاتری کردند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی درباره تحریم ظریف: قبلا هم غلط‌های بالاتری کردند

روحانی درباره تحریم ظریف: قبلا هم غلط‌های بالاتری کردند

خبرگزاری تسنیم: رئیس‌جمهور به تحریم وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در جریان سفر خود به آذربایجان شرقی با اشاره به تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان گفت:‌ دولت آمریکا می‌گوید در هر لحظه‌ای آماده مذاکره با دولت ایران هستیم! بعد وزیر خارجه آن کشور را تحریم می‌‌کنند، البته قبلش که غلط‌های بالاتری کردند و رهبر معظم انقلاب را تحریم کردند.

وی افزود: این اقدامات آنها به معنای آن است که دشمنان ما آنچنان عاجز شدند که فرصت خردورزی و تفکر را هم از دست دادند. من بخواهم مذاکره کنم با دولتی،‌ راه مذاکره را وزارت خارجه آن دولت و کشور می‌دانم، راه دیگری نداریم. رئیس این وزارت خارجه و مسئول دیپلماسی کشور وزیر امور خارجه است. اینکه دولتی که معتقد است دولت مقتدر و ابرقدرت در سطح جهان است از مصاحبه وزیر خارجه ما می‌ترسد، جای تعجب دارد.

رئیس‌جمهور با بیان این مطلب که کاملا آشکا و رورشن است که تمام ارکان کاخ سفید متزلزل می‌شود از حرف زدن و منطق یک انسان دانشمند، دیپلمات فداکار و آگاه،‌ تصریح کرد:‌ آقای دکتر ظریف مصاحبه می‌کند در نیویورک، این‌ها (سران آمریکا) هفته‌ها و ماه‌ها عصبانی هستند و نگرانی خودشان را ابراز می‌کنند،‌ می‌گویند وزیر خارجه ایران، می‌آید افکار عمومی ما را منحرف می‌کند و واقعیت‌ها را برای مردم ما بیان می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  این پست خداحافظی بود آقای کالدرون؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *