روحانی: سختگیری‌ها در برابر کرونا بیشتر می‌شود روحانی: سختگیری‌ها در برابر کرونا بیشتر می‌شود | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: سختگیری‌ها در برابر کرونا بیشتر می‌شود

روحانی: سختگیری‌ها در برابر کرونا بیشتر می‌شود

خبرگزاری مهر: روحانی با اشاره به طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت:این طرح سخت گیرانه است و برای سفرها مشکلاتی به وجود می آورد و از مردم می خواهد زودتر از سفر برگردند و از موج بعدی سفرهای ممانعت می کند.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت در مورد مباحثی که در ستاد مبارزه با کرونا مطرح شده است گفت: دیروز در ستاد مبارزه با کرونا یک بحث مفصلی شد که سخت گیری ها باید بیشتر شود. طرحی را وزارت بهداشت تحت عنوان فاصله گذاری اجتماعی آورده که سخت گیری بیشتری شود.

وی افزود: چون این بحث نیاز به تخصص و دقت بیشتر دارد، کمیته اجتماعی امنیتی که به ریاست وزیر کشور است محول شد و با توجه به صحبت‌هایی که با وزیر کشور داشتم صبح هم دنبال می‌کردم ولی تدوین این طرح تا ظهر طول می‌کشد ولی بالاخره تصویب و ابلاغ می‌شود. این ابلاغ ممکن است یک ذره سخت گیرانه باشد و برای سفرها مشکلاتی به وجود بیاورد و از مردم بخواهد زودتر از سفر برگردند و از موج بعدی سفرهای ممانعت کند.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم باید بدانند این تصمیمات سخت برای حفاظت از جان آن هاست، در این تصمیمات ممکن است همه پارک‌ها بسته شود و ۱۳ به در نباشد. مردم باید قناعت کنند، دلیلش این است که جان مردم برای ما بسیار مهم است. امروز در دولت وزیر بهداشت می‌گوید ما از موج اول بیماری عبور کردیم ولی موج دیگری پیش روی خواهد بود. بحث این است که مردم کمترین خسارت را ببیند و حتی الامکان برای ضروریات زندگی دچار مشکل نشوند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ادعای صنعا: ایران می‌خواهد یمن را تجزیه کند!

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *