روحانی: کار دولت قابل قبول است روحانی: کار دولت قابل قبول است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: کار دولت قابل قبول است

روحانی: کار دولت قابل قبول است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور گفت: به نظر من با شرایطی که داشتیم کار دولت ارزشمند و قابل قبول است. دولت همه توان خود را به‌کار گرفته تا مردم زندگی آرامی داشته باشند.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور امروز چهارشنبه چهارم فروردین در جلسه هیات دولت گفت: سال ۱۴۰۰ را به ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی مجددا تبریک می‌گویم. این اولین جلسه دولت در سال ۱۴۰۰ است و البته جلسات دیگر اقتصادی، اشتغال و دولت الکترونیک را انجام دادیم.

وی ادامه داد: دولت در طول ۱۷ هفته‌ای که تا پایان دوره خود در پیش رو دارد یک روز را تعطیلی نخواهد داشت. کرونا و تحریم این دو هدف مهم ما است.

روحانی: کار دولت قابل قبول است

رئیس جمهور اظهار داشت: در این چهارماه تلاش می‌کنیم تا تحریم ظالمانه از روی سر مردم بر داشته شود. معتقدیم اگر ۵+۱ به میدان بیایند و به تعهدات خود عمل کنند ما هم به همه تعهدات برجامی خود بر می‌گردیم.

*** رهبر انقلاب بهانه را از ۱+۵ گرفت

روحانی تصریح کرد: این یک کلام و نکته مهمی است ما به دنیا می گوییم علی رغم سه سال تحریم ظالمانه ما به برجام باز می‌گردیم و فعلا هم قصد نداریم مساله خسارت را مطرح کنیم، مسئولین کشور به وقت خود آن را دنبال خواهند کرد. کلام رهبر انقلاب درباره تحریم ها کاملا واضح و روشن است و بهانه را از ۱+۵ برداشته است و به عنوان بالاترین مقام کشور ما با لحن و بیان صریحی گفته اند که اگر آنها جدی و واقعی به تعهدات برگردند ما هم به همه تعهدات خود بر می‌گردیم.

حتما بخوانید:  سنگ مزار آزاده نامداری در چهلمین روز درگذشت او

رئیس جمهور تاکید کرد: امسال، سال کرونا است و ما توصیه به سفر نمی‌کنیم. ما هنوز در مخمصه و مشکلات کرونا هستیم. امیدوارم در ماه‌های آینده شرایط بهتری داشته باشیم.

وی بیان داشت: هدف مهم دیگری هم مقام معظم رهبری برای سال جدید بیان کردند که باز هم تولید است. تولید برای ما مهم است. یک بخشی از ارزش پول ملی مربوط به مسائل داخلی مانند تورم و بخشی هم خارجی است.

*** وزارت صمت بگذارد بازار چهار ماه ثبات داشته باشد

وی با اشاره به ثبات در بازار سرمایه، تصریح کرد: من از وزارت صمت می‌خواهم بگذارید این چهارماه بازار ثبات داشته باشد. هرچه قرار بوده گران شود در سال ۹۹ گران شده است. مقام معظم رهبری باز هم بر تولید تاکید کردندحتما ما هم مساله تولید را دنبال می‌کنیم.

روحانی تصریح کرد: بخشی از موانع تولید دست ما است یعنی دولت باید آن را رفع کند، بخشی از آن دست قوای دیگر است. بخشی از موانع سرمایه گذاری است و یک جاهای دیگری باید رفع کنند و امنیت سرمایه‌گذاری لازم است که بخشی از آن دست دولت و بخش دیگری هم در دست نیروهای امنیتی و قوه قضائیه است.

*** نگوئیم اگر ما نگوئیم فلان شبکه ماهواره زودتر می‌گوید، حرف دروغ دیر و زود ندارد، او بیجا می‌کند حرف دروغ می‌زند

رئیس جمهور اظهار داشت: همه باید دست در دست هم دهیم که هم بتوانیم امنیت سرمایه گذاری ار تامین کنیم و هم بتوانیم کاری کنیم که مردم احساس کنند شرایط امید بخش برای اینده است. شرایط ما شرایط امیدبخش است و وحدت خود را حفط کنیم و تخریب و سیاه‌نمایی نکنیم، تبلیغات سوء را انجام ندهیم و نگوئیم اگر ما نگوئیم فلان شبکه ماهواره زودتر می‌گوید، حرف دروغ دیر و زود ندارد، او بیجا می‌کند حرف دروغ می‌زند. ما نگوئیم چون عقب می‌افتیم از آن ما تندتر علیه دولت انتقاد کنیم که مشتری ما بیشتر شود.

حتما بخوانید:  منشا و حقیقی از فعالیت فوتبالی محروم شدند

*** مقدمه انتخابات تخریب دولت نباشد

روحانی اضافه کرد: الان هم که در مسیر انتخابات هستیم، مقدمه انتخابات تخریب دولت نباشد. هر کسی بگوید چکار می‌کنم، بگوید از این دولت بهتر کار می‌کنم، اهلاً و سهلاً؛ دست آن کسی که بیاید و بهتر از این دولت عمل کند را می‌بوسیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *