روحانی: کاهش آمار کرونا در ایام محرم افتخار دارد روحانی: کاهش آمار کرونا در ایام محرم افتخار دارد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روحانی: کاهش آمار کرونا در ایام محرم افتخار دارد

روحانی: کاهش آمار کرونا در ایام محرم افتخار دارد

خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور گفت: عده‌ای فکر می‌کردند اگر اجازه عزاداری یا اگر مدارس باز شوند کرونا از کنترل ما خارج می‌شود اما می‌بینیم که چون پروتکل‌ها رعایت می‌شود، آمار ابتلا هم در برخی مناطق کاهشی است.

روحانی: کاهش آمار کرونا با وجود عزاداری افتخار دارد

 روحانی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی:

* ما در شرایط تحریم راهی جز فعال‌کردن سرمایه‌های داخلی خود نداریم و البته ما کشوری پهناور داریم که مناطق جغرافیایی مختلفی دارد و امکان سرمایه‌گذاری در آن موجود است.

* (با بیان اینکه ما در شرایطی قرار داریم که صهیونیست‌ها و اذنابشان به دنبال توهین به پیامبر و مقدسات ما هستند): صهیونیست‌ها برخی از کشورهای مسلمان منطقه را هم فریب می‌دهند. همچنین شاهدیم که آنان و همراهانشان به دنبال توهین مجدد به پیامبر ما هستند و آنچه در گذشته رخ داد را مجدداً تکرار کرده‌اند. در این شرایط ما باید مسئله فلسطین را از یاد نبریم و نیز باید دربرابر زورگویی‌ها و قلدری‌ها بایستیم.

* (با بیان اینکه گزارش برخی استان‌ها نشان می‌دهد علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری در محرم شاهد کاهش روند ابتلا به کرونا هستیم و این افتخارآمیز است): عده‌ای فکر می‌کردند اگر اجازه عزاداری دهیم از کنترل ما خارج می‌شود یا اگر مدارس باز شود از کنترل ما خارج می‌شود اما می‌بینیم که چون پروتکل‌ها رعایت می‌شود، آمار هم در برخی مناطق کاهشی است. ما حتی در شرایطی که اگر در ماه‌های آینده واکسن کرونا بیاید نیز باید همین اصول بهداشتی را رعایت کنیم چرا که مشخص نیست این واکسن برای چندماه سلامتی افراد را تامین می‌کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  استوری آذری‌جهرمی درباره آغازِ پایانِ کارت‌ بانکی

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *