روند صعودی قیمت رمزارز‌ها در بازار شدت گرفت روند صعودی قیمت رمزارز‌ها در بازار شدت گرفت | آوتاف
خانه / اخبار داغ / روند صعودی قیمت رمزارز‌ها در بازار شدت گرفت

روند صعودی قیمت رمزارز‌ها در بازار شدت گرفت

ایسنا: روند ریزش شدید ارزهای دیجیتالی متوقف شد.

به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در ادامه مقابله با رمزارزها در چین، صرافی هیوبی اعلام کرد با توجه به تصمیم نهادهای رسمی چینی، ارایه خدمات استخراج و همچنین فروش دستگاه های استخراج رمزارز را در این کشور متوقف کرده است. به این ترتیب هیوبی به نخستین صرافی چینی تبدیل می شود که محدودیت های معناداری برای فعالیت استخراج کنندگان چینی وضع می کند. چین بزرگ ترین بازار استخراج ارزهای دیجیتالی جهان محسوب می شود.

در همین رابطه لینک زیر را بخوانید: 

ماینرهای چینی به خارج از مرزها منتقل می‌شوند!

روند صعودی قیمت رمزارز‌ها دربازار شدت گرفت

سومین هفته ماه می برای بازار ارزهای دیجیتالی یک هفته کابوس وار تمام عیار بود. ریزش بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی در این هفته به حدی شدید بود که دستکم از سال ۲۰۱۷ بدین سو هیچ گاه مشاهده نشده بود. تحلیل گران هشدار داده اند که تداوم این روند روی ورود سرمایه های جدید به بازار تاثیر زیادی خواهد داشت و کم شدن ورودی های تازه بدان معنا خواهد بود که احیای بازار و بازگشت به صعودهای تند طولانی خواهد شد.

پیشتر و برای دومین بار متوالی، یک خبر از چین باعث ریزش قیمت ارزهای دیجیتالی شده بود. مجلس این کشور خبر از اعمال محدودیت استخراج و معامله بیتکوین داد. از طرف دیگر تحلیلگران بانک سوسیه جنرال فرانسه در گزارشی نوشتند بیتکوین آشکارا بی ثبات تر از طلا است و این مساله سرمایه گذاران محتاط را از آن فراری می دهد. همچنین سازمان صلح سبز آمریکا اعلام کرد به دلیل نگرانی های زیست محیطی، پذیرش بیتکوین را متوقف کرده است.

حتما بخوانید:  اختصاص اولین محموله واکسن آنفلوآنزا به مجلس!

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۵۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱۹.۶۶ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۷ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۶ درصد در اختیار اتریوم است. 

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتال (در لحظه انتشار این خبر)؛ این رده حاوی تغییرات قیمتی پنج ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت کوین

قیمت: ۳۸۳۴۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۸.۳۸ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۵۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۹.۴۶ درصد افزایش

۳- بایننس کوین

قیمت: ۳۴۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲۸.۱۱ درصد افزایش

۴- کاردانو

قیمت: ۱.۵۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۴.۵۱ درصد افزایش

۵- دوج کوین

قیمت: ۰.۳۴۸۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۵.۴۱ درصد افزایش

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *