ریزش دیوار در کهریزک ۵ نفر کشته داد ریزش دیوار در کهریزک ۵ نفر کشته داد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ریزش دیوار در کهریزک ۵ نفر کشته داد

ریزش دیوار در کهریزک ۵ نفر کشته داد

خبرگزاری مهر: معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از ریزش دیواره یک بیمارستان خیریه در حال ساخت در کهریزک خبر داد و گفت: احتمال می دهیم، تعدادی از کارگران زیر آوار گرفتار باشند.

ابراهیم تاجیک نوری از ریزش دیوار یک بیمارستان در حال ساخت در کهریزک خبر داد و افزود: این حادثه پیش از ظهر شنبه به نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد، که بلافاصله ۳ تیم آنست و ۳ تیم عملیاتی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

ریزش دیوار بیمارستان در کهریزک، ۲ نفر کشته شدند

وی افزود: یک نفر که در این حادثه دچار مصدومیت شده بود، خارج و به مراکز درمانی منتقل شد.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران گفت: احتمال می دهیم، که ۴ الی ۷ نفر دیگر نیز زیر آوار مانده باشند و تیم های آنست و جستجوی هلال احمر در حال انجام عملیات برای نجات آن ها هستند.

بر اساس این گزارش، گفته می شود، علت اولیه حادثه بارندگی دیشب و سست شدن دیواره های فونداسیون و فروریختن این دیواره ها باشد.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در خصوص حادثه ریزش آوار ناشی از گودبرداری در کهریز گفت: در این حادثه ۵ نفر کشته و ۳ تَن مصدوم شدند.

محمد کرم درآبادی در خصوص ریزش آوار ناشی از گودبرداری در کهریزک اظهار داشت: این حادثه پیش از ظهر شنبه رخ داد، که در پی آن ۵ کارگر جان خود را از دست دادند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران افزود : این حادثه در روستای صادق آباد از توابع بخش کهریزک رخ داد، که طی آن ۳ نفر نیز مصدوم شدند.

حتما بخوانید:  لیست خروج استقلال رسما مشخص شد

وی با بیان این که عوامل اورژانس از همان ساعات اولیه در محل حضور داشتند، افزود:هنوز کارشناسی و بررسی دقیق در خصوص علت حادثه انجام نگرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *