«ریچارد برانسون» و «جف بیزوس» به فضا می‌روند «ریچارد برانسون» و «جف بیزوس» به فضا می‌روند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / «ریچارد برانسون» و «جف بیزوس» به فضا می‌روند

«ریچارد برانسون» و «جف بیزوس» به فضا می‌روند

ایندیپندنت فارسی: ریچارد برانسون و جف بیزوس قصد دارند در ماه جاری به فضا سفر کنند.

جف بیزوس، بنیان‌گذار شرکت آمازون، و ریچارد برانسون، رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین، دو میلیاردر مشهوری‌اند که قصد دارند در ماه جاری به فضا سفر کنند اما ریچارد برانسون اعلام کرده است که می‌خواهد رقیب خود را به چالش بکشد و ۹ روز زودتر از او سفر به فضا را آغاز کند.

ریچارد برانسون و جف بیزوس به فضا می‌روند

خبر سفر جف بیزوس به فضا پیش‌تر منتشر شده بود. مقدمات سفر او را شرکت فضاپیمایی بلو آرجین فراهم کرده است. این شرکت اعلام کرده است که بیزوس همراه برادرش و یکی از برندگان مزایده ۲۸ میلیون دلاری این شرکت، ۲۰ ژوییه (۲۹ تیر) راهی فضا می‌شوند. در این سفر، یک زن فضانورد به نام والی فانک که ۸۲ سال دارد هم تیم بیزوس را همراهی می‌کند.

به گزارش گاردین، تنها چند ساعت پس از اعلام تاریخ سفر بیزوس و همراهانش، شرکت فضاپیمایی ویرجین گلکتیک که مسئولیت سفر ریچارد برانسون به فضا را برعهده گرفته است، اعلام کرد که بنیان‌گذار ویرجین قصد دارد رقیب خود را به چالش بکشد و ۹ روز زودتر از او یعنی ۱۱ ژوییه (۲۰ تیر) به فضا ‌سفر کند. سفر برانسون و شش نفر از همراهانش چهارمین پرواز آزمایشی شرکت ویرجین گلکتیک به فضا به شمار می‌رود.

ریچارد برانسون و جف بیزوس به فضا می‌روند

برانسون درباره حس خود از سفری که در پیش دارد، در توییتر نوشت: «من همیشه فردی رویاپرداز بودم. مادرم به من یاد داده بود که هرگز تسلیم نشوم و برای رسیدن به ستاره‌ها تلاش کنم. ۱۱ ژوییه زمانی است که رویای من به حقیقت می‌پیوندد.»

حتما بخوانید:  شریفی‌نیا: هر سال، سریال مختارنامه را تماشا کنید!

برانسون یک هفته پس از پرواز به فضا ۷۱ ‌ساله می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *