زمان آغاز فعالیت سینما‌ها و کنسرت‌ها اعلام شد زمان آغاز فعالیت سینما‌ها و کنسرت‌ها اعلام شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زمان آغاز فعالیت سینما‌ها و کنسرت‌ها اعلام شد

زمان آغاز فعالیت سینما‌ها و کنسرت‌ها اعلام شد

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در تشریح مصوبات این جلسه گفت: امروز مصوب شد تا علاوه بر مناطق سفید از ابتدای تیرماه در تمامی مناطق زرد نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توافق با ستاد اقامه نماز جمعه برگزار شود.

وی هم‌چنین خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد مهدهای کودک، کلاس‌های قرآن و آموزشگاه‌ها مانند آموزشگاه زبان نیز از ۲۴ خرداد با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها فعالیت خود را آغاز کند.

زمان آغاز فعالیت سینما‌ها و کنسرت‌ها اعلام شد

رئیس‌جمهور افزود: همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تورهای مسافرتی داخلی هم از ۲۴ خرداد می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند اما در زمینه انجام تورهای خارجی باید بررسی‌های لازم انجام شده و چارچوب‌ها در این راستا مشخص شود.

روحانی با بیان اینکه سینماها و کنسرت‌ها هم به شرط حضور ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها و رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانند از ابتدای تیر ماه فعالیت خود را آغاز کنند، گفت: مراسمات در فضای باز آرامستان‌ها هم می‌تواند با توافق بخش‌های ذیربط بر چگونگی برگزاری و چارچوب‌ها آغاز شود.

وی در ادامه افزود: مسائل دیگری از جمله مرخصی‌ زندانیان در تیرماه، اردوهای راهیان نور و برگزاری برخی اجتماعات هم در این جلسه مطرح شد که بنا شد بررسی‌های بیشتری درباره آنها انجام شده و در آینده تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ و به مردم اعلام شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ظریف: پوتین گفت دنیا علیه شما خواهد شد اگر...

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *