زنان به جای استادیوم از تلویزیون فوتبال را ببینند! زنان به جای استادیوم از تلویزیون فوتبال را ببینند! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / زنان به جای استادیوم از تلویزیون فوتبال را ببینند!

زنان به جای استادیوم از تلویزیون فوتبال را ببینند!

دیده‌بان ایران: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در اظهارنظری عجیب و در مخالفت با حضور زنان در استادیوم گفت: زن‌ها از پُشت تلویزیون هم می‌توانند فوتبال را ببینند!

بادامچیان: زنان از تلویزیون فوتبال را تماشا کنند!

اسدالله بادامچیان:

* (درباره حضور زنان در ورزشگاه که انتقادات تندی نسبت به تصمیم دولت سیزدهم هم درباره این موضوع داشتند): این نوع تصمیم‌گیری‌ها مربوط به مسئولان ذی‌ربط است.

* اینکه بانوان در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند یا نکنند باید دید اصل این موضوع چیست؟ اصل آن یک بازی سیاسی و باندی و جریانی است. وگرنه واقعاً آن‌هایی که سنگ حضور بانوان در ورزشگاه را به سینه می‌زنند دلشان برای خانم‌ها نسوخته است. خانم‌ها اگر بخواهند چیزی ببیند از پشت تلویزیون هم می‌توانند ببینند باید دید هدف و علت‌آن‌ها از این بحث‌ها چیست.

* بنابراین ما وارد بازی‌های سیاسی و جریانی که مبنای صحیحی ندارند نمی‌شویم. مسئولان ورزش ما افراد متدین، فهیمی هستند و تصمیماتشان را می‌گیرند. یکی از مسائل این است که این کارها بی در و دروازه انجام شود که طبیعتا آسیب‌هایی به همراه دارد.

*  چه کسی مایل است که زنان به ورزشگاه رفته و بعد مورد تعرض آدم‌های بی ادب و بی تربیت قرار گرفته و تبدیل به یک جریان ابتذال شود؟ هیچ کس مایل به این کارها نیست و آن‌هایی که به این موضوعات می‌پردازند به دنبال بازی‌های سیاسی هستند.  

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  ویدئویی تلخ از ورود گورخر‌های آفریقایی به ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *